مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۴۹ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
در هفته دفاع مقدس، توانمندی های جمعیت هلال احمر لرستان را به نمایش می گذاریم/ دپوی اقلام ضروری در انبار شهرستانها موجب تسریع خدمات امدادرسانی خواهد بود

ظهر امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سنگ نوشته، از افتتاح غرفه نمایشگاه جمعیت هلال احمر استان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی افزود: دیروز ۳۱ شهریورماه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، غرفه نمایشگاه جمعیت هلال احمر استان لرستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم آباد افتتاح شد.

رضایی افزود: در این‌ نمایشگاه به مدت یک‌ هفته ابزارآلات، تجهیزات و عمده توانمندی های جمعیت هلال احمر، چه در زمان جنگ و چه در حوادث پس از آن در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت که ان شالله مردم بیشتر با فعالیتها و توانمندی های جمعیت هلال احمر آشنا شوند.

رضایی هدف از بر برپایی این نمایشگاه را عرصه ای برای نمایش گوشه ای رشادتها و شهامت دلیرمردانی چون شهدا عنوان کرد و افزود: جمعیت هلال احمر کشور نیز در این برهه از تاریخ جمهوری اسلامی ایران، دوشادوش رزمندگان آماده خدمت بودند و چه بسا در این راه شهدای بسیاری را نثار دفاع از خاک و مهین ایران اسلامی نموده اند.

وی اذعان داشت: تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و ارزشهای دفاع مقدس فقط مختص یک هفته یا یک‌مناسبت نیست بلکه باید همواره همه احاد جامعه در هر جایگاهی معتقد و وفادار به این این ارزشها باشند چرا که راه شهدا راه مردم و راه سربلندی و عزت ایران عزیز بوده و هست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: خداوند را شاکریم که این نمایشگاه فرصتی پدید آورد تا امدادگران و جوانان این مرکز ضمن ارائه خدمت خالصانه به مردم با خاطرات و خط مشی دفاع مقدس تجدید پیمان کنند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رخدادهای سیل و زلزله در لرستان بیان داشت: این‌ تجربیات موجب درس آموختگی جمعیت شده و پس از این حوادث ابزارآلات و تجهیزات جمعیت هلال احمر لرستان را بروزرسانی کرده و سعی کردیم تجهیزات خوبی از ستاد بگیریم.

دپوی اقلام ضروری در انبار شهرستانها موجب تسریع خدمات امدادرسانی خواهد بود

این مقام مسئول از دیگر اقدامات شاخص انجام شده را شامل دپوی اقلام مورد نیاز در انبارهای امدادی شهرستانها عنوان کرد و گفت: با دپوی این دسته اقلام ضروری در شهرستانها اگر خدای ناکرده در هر جایی از استان حادثه ای رخ داد، امدادگران بی وقفه وارد عمل شده و حادثه زودتر مهار خواهد شد.

رضایی با اشاره به ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط بازدیدکنندگان ادامه داد: در‌ کنار این نمایشگاه توانمندی تیم های واکنش سریع برادران و خواهران به نمایش گذاشته شد و نیز به جهت ارائه خدمات سلامت محور و آگاهی بخشی از وضعیت سلامت بازدیدکنندکان، یک تیم تب سنجی نیز حضور دارند.

وی ابراز داشت: علاوه بر نمایش ابزارآلات و تجهیزات امدادی ، نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس در غرفه جمعیت هلال احمر برپا شده است که محتوای آن در قالب گزارش خبری، کلیپ ونشر در فضای مجازی به عموم مردم لرستان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان گفت: از مردم ولایتمدار استان لرستان دعوت می کنیم که با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند و نکته نظرات خویش را با ما در میان بگذارند.

گفتنی ست: نمایشگاه دفاع مقدس ویژه تمام دستگاه های اجرایی استان از دیروز ۳۱ شهریورماه افتتاح شده و به مدت یک‌ هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم آباد ادامه خواهد داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید