نماینده ولی فقیه در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۴۸ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
در واقع هر مسلمانی عضو جمعیت هلال احمر است

شامگاه امروز نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار و گفتگو با رئیس جمعیت هلال احمر ایران، زحمات جمعیت هلال احمر را شایسته تحسین و تقدیر عنوان کرد و گفت:جمعیت هلال احمر لرستان تشکلی مردمی ست که در حوادث طبیعی و غیر طبیعی بصورت داوطلبانه به دل خطر می شتابد و از آنجایی که هر مسلمانی که رفع سختی و نیاز دیگران برایش مهم نباشد، مسلمان نیست در واقع هر مسلمانی عضو جمعیت هلال احمر است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید احمد شاهرخی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری‌ که فرمودند؛ هر کسی که به گونه ای عمل کند که مردم به طریقت اسلامی امیدوار بشوند، با پیغمبر بیعت کرده است، ابراز داشت: فعالیت و اهداف همه دستگاه ها و سازمانهای مردم‌نهاد اگر منطبق با نظام‌جمهوری اسلامی و سیره نبوی باشد در واقع به منزله بیعت با پیغمبر اکرم اسلام بوده و بسیار درخور اهمیت و ارزش است.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: طبیعتا هلال احمر در راستای انجام وظایفی که بر عهده دارد، نیازمند افراد آگاه، توانمند و متخصص است که خود را با مقتضیات زمان و مکان تطبیق دهند. این عزیزان با جان و مال مردم ارتباط هستند لذا سرعت، دقت و مراقبت و آگاهی در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: بیکاری در لرستان آزاردهنده است و این معضل رمق را از مردم گرفته است و توصیه ما به هلال احمر این است که زمینهای تحت مالکیت این نهاد بویژه اردوگاه ازنا که قریب به ۲۰۰ هکتار مساحت دارد، در راستای اشتغال جوانان بکار گرفته شود و قطعا ابن اقدام در تقویت بنیه مالی هلال احمر هم موثر خواهد بود.

سید احمد شاهرخی به اینکه استان لرستان بیش از ۶ هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است، تاکید کرد: لرستان برای جمهوری اسلامی ایران یک‌ پادگان محسوب می شود و در مقطعی که خیلی از استانها دچار آشوب بودند، لرستان هم امنیت خود را حفظ کرد هم برای حفظ امنیت و آرامش کشور حضور پیدا کرد که شایسته توجه و عنایت نظر مسئولین کشوری است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید