مدیر مخابرات منطقه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۳ :: ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
دسترسی آسان و تنوع خدمات رضایت مشتریان را به همراه دارد

طی مراسمی با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان ، مدیر منابع انسانی ، مدیر مخابرات شهرستان خرم آباد و مسئول روابط عمومی ، معارفه سرپرست جدید ناحیه یک و ناحیه 2مدیریت مخابرات شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر شمسی فر در این جلسه اظهار داشت : در شرایطی که ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، ایجاد زیرساخت برای گسترش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مورد نظر بدون مراجعه یا کمترین مراجعه به مراکز مخابراتی، از وظایف مهم مخابرات است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: در شرایط کنونی استفاده از ابزارها و تکنولوژی های نوین، دسترسی آسان به خدمات، امنیت بالا، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را به همراه دارد .

وی افزود : با گسترش کرونا و تغییر روش‌های ارائه خدمات با رفتن به سمت خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات نیز در همین راستا اغلب سرویس‌های مخابراتی را در زمینه فروش و پس از فروش به صورت غیر حضوری ارائه داد.

شمسی فر یادآور شد: مراکز مخابراتی نقش بسزایی در تکرم ارباب رجوع با تسهیل زمان و مکانِ خدمات دهی به مشتریان و مراجعین ایفا می کند،که رویکرد مخابرات هم ارائه خدمات به صورت کمی و کیفی است و این مراکز در کمیت و کیفیت خدمات رسانی تاثیر بسزایی خواهند داشت.

گفتنی است در ادامه این جلسه مهندس شاهرخ مخملکوهی و مهندس حسین ولی الهی بعنوان سرپرست جدید مخابرات ناحیه یک و ناحیه دو شهرستان خرم آباد معرفی شدند و از زحمات مهندس حسین اسلامیه ، مهندس سیامک حسینی و مهندس غلامرضا امان نژاد تقدیر و لوح سپاس به ایشان اهدا گردید و به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید