گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۴۱ :: ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دستگیری دو شکارچی حیوانات وحشی در چگنی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی از دستگیری دو نفر متخلف شروع به شکار غیر مجاز و کشف دو قبضه اسلحه شکاری از آنها  در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امیر محمدی نژاد گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی در حین گشت وکنترل شبانه جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در حوزه استحفاظی، دو نفر متخلف زیست محیطی را دستگیر نمودند.

 محمدی نژاد اظهار داشت: این متخلفین که قصد شکار حیوانات وحشی در تاریکی شب را داشتند پس از تعقیب و گریز نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره دستگیر شده و دو قبضه اسلحه شکاری  و هشت عدد فشنگ از آنها کشف و ضبط شد.

وی افزود: پرونده این متخلفین پس ازبازجویی مقدماتی جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رای قطعی به صورت امانی زیر نظر سازمان نگهداری می شود.  

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی با اعلام اینکه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست بطور شبانه روزی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان حضور داشته و با متخلفین زیست محیطی برخورد می کنند. از کلیه دوست داران محیط زیست تقاضا نمود هر گونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

 

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید