گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۵ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
داندانپزشک قلابی در خرم‌آباد دستگیر شد

سرپرست پلیس فتا استان لرستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که در قالب دانپزشکی از شهروندان اخاذی می کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ گودرز امیری، سرپرست پلیس فتا استان لرستان در تشریح این موضوع گفت: با مراجعه یکی از شهروندان خرم آبادی به پلیس فتا و ارایه گزارش قضایی مشخص شد شخصی با ایجاد یک صفحه تبلغیاتی با ۲۸۰۰ فالور در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود را به عنوان یک دندانپزشک معرفی و با اغفال کاربران ازآنها کلاهبرداری می کرد.

وی عنوان داشت: با بررسی کارشناسان پلیس فتا استان مشخص گردید ادمین صفحه مجرمانه با انتشار پست های در خصوص نحوه درمان مشکلات فک و صورت و همچنین بهداشت دهان و دندان با اغفال مخاطبان از آنها کلاهبرداری می نمایند.

سرهنگ امیری افزود: با بررسی و اقدامات پلیسی توسط کارشناس پلیس فتا ادمین پیج مورد شناسایی قرار گرفت و با اخذ دستور قضایی متهم دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرپرست پلیس فتا استان لرستان ادامه داد: متهم زمانی در برابر مستندات محکم پلیس فتا قرار گرفت ضمن اعتراف به بزه انتسابی ؛هدف و انگیزه خود را کسب سود مالی عنوان کرد که بعد از تکمیل پرونده با دستور قضایی راهی زندان شد.

سرهنگ امیری گفت: تبلیغات در خصوص اقدامات درمانی و پزشکی در فضای مجازی نیاز به اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی در حوزه فعالیت را دارد و هر گونه تبلیغات بدون مجوز در فضای مجازی مغایر قوانین سازمان نظام پزشکی می باشد .

این مقام مسئول از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس ww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمي گزارش دهند و یا با خط ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید