گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۲۳ :: ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
دعوت از اعضای جمعیت هلال احمر جهت حضور در راهپیمایی ۹ دی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، صارم رضایی با صدور بیانیه‌ای از اعضای جمعیت هلال احمر استان جهت شرکت در راهپیمایی و تجمع روز نهم دی دعوت کرد.

جمعیت هلال احمر لرستان در آستانه فرا رسیدن «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم بخصوص اعضای جمعیت هلال احمر اعم از پرسنل، جوانان، امدادگران و داوطلبان بابصیرت و ولایتمدار استان برای حضور حماسی در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی دعوت کرد.
متن بیانیه به این شرح است:

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است؛ و ۹ دی ۸۸ را می‌توان یکی از پررنگ‌ترین این نقاط در تشخیص حق از باطل دانست. ۹ دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

حماسه ماندگار یوم الله نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرّین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه‌ی افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.

بر این اساس مراسم ویژه بزرگداشت این روز پنجشنبه نهم دی ۱۴۰۰ با حضور پرشور امدادگران بصیر برگزار می‌شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید