گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۴ :: ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
دعوت مدیرکل ارشاد لرستان از هنرمندان برای مشارکت در طرح ملی شهریاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان برای شرکت در طرح ملی «شهریاران» و ثبت ایده‌ها و اقدامات در راستای حل مسائل استان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اعظم روانشاد با اشاره به طرح ملی «شهریاران» گفت: دولت مردمی در راستای تحقق شعار و رویکرد مردمی‌سازی در سطوح مختلف اجرایی بر آن است با توجه به شئون و ساحت‌های مختلف از جمله ساحت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، اجرا، نظارت و بازرسی با دعوت از نخبگان، اعضای حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی در راستای رفع مشکل استان لرستان با ارائه ایده‌ها و نقطه نظرات گام‌های موثری بردارد. در این طرح همه افرادی که می‌توانند در حل مسئله مشارکت داشته باشند، نقش دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف دولت در اجرای طرح شهریاران حرکت در راستای گفتمان و منویات مقام معظم رهبری است که برگرفته از بیانات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب دارد تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی بتوانیم در راستای بهینه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران،گام برداریم.

روانشاد با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت ایده‌ها و اقدامات ۳۰ آذرماه است، گفت: از تمام جامعه نخبگانی، حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان در راستای شرکت در این پویش دعوت می‌شود اگر می‌توانند اقدامی را ناظر بر حل مسائل جامعه شکل دهند که یک پایه آن مردم و پایه دیگر دولت باشد، با ثبت ایده‌ها ما را در حرکت‌های پرشتاب دولت سیزدهم یاری کنند.

گفتنی است، طرح ملی شهریاران با شعار «شهریاران، ایرانِ در میدان» با هدف اینکه اقشار مختلف، شهریار ایران هستند و باید وارد میدان شده و با یکدیگر هم‌افزایی کنند؛ عنوان عملیات محوری ستاد مردمی‌سازی دولت است که پوستر و سرود این طرح توسط رئیس جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت رونمایی شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید