گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۳۳ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
دفاع جانانه خبرنگار لرستانی از بانوان رسانه‌‌

بانوی خبرنگار لرستانی مشکلات و انتظارات جامعه رسانه ای کشور را در حضور رئیس جمهور صریح و شفاف بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، «محدثه مقدم»،بانوی خبرنگار لرستانی در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد،یکی از سه نفر خبرنگاری بود که به نمایندگی از جامعه رسانه ای استان های کشور سخنرانی کرد.

وی در این آیین پس از بیان صریح و شفاف مطالبات خبرنگاران به ویژه بانوان به نمایندگی از رسانه های استانی و خبرنگاران زن کشور از سوی رییس جمهور،وزیر ارشاد،نمایندگان مقام معظم رهبری در موسسه کیهان و اطلاعات و حاضران مورد تایید و تشویق قرارگرفت.

محدثه مقدم همچنین از نادیده گرفتن آثار خبرنگاران استانی درجشنواره ملی و عدم معرفی آنها در بخش برگزیدگان این جشنواره و توجه ویژه به
خبرنگاران پایتخت انتقاد کرد.

این بانوی خبرنگار لرستانی با مطرح کردن مشکلاتی از جمله عدم توجه به ظرفیت و توانمندی های بانوان خبرنگار وتبعیض جنسیتی در ادارات، موضوع بیمه و مفاصا حساب تامین اجتماعی رسانه ها که به چالشی تبدیل شده،خواستار توجه و حل و فصل این مشکلات از سوی وزارت ارشاد شد.

رئیس جمهور و وزیر ارشاد در ادامه این آیین با تایید مطالبات مطرح شده توسط مقدم این بانوی خبرنگار لرستانی نسبت به پیگیری و حل و فصل این موضوعات و مشکلات قول مساعد دادند.

گفتنی است،«محدثه مقدم»،رئیس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان، دبیر و عضو سابق هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان و مدیرمسئول و صاحب امتیاز هفته نامه و پایگاه خبری صدای رسا است.

/انتهای پیام

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید