تشریح برنامه‌های دهه فجر:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۲۴ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
دهه فجر طلوعی پربرکت همراه با خروج طاغوت و ورود امام به وطن بود

مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان برنامه های دهه فجر را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فاطمه ایرانی گفت: دهه فجر طلوعی پربرکت همراه با خروج طاغوت و ورود امام به وطن بود و استقبال بی نظیر ۱۲ بهمن از معمار کبیر انقلاب در یادها ماندگار شد .

فاطمه ایرانی اظهار داشت: برنامه های این ایام با وجود شیوع کرونا با همان صلابت گذشته، پربار و مقتدرانه برنامه‌ریزی شده است .

وی افزود: در سال جهش تولید تعداد ۳۷۰ پروژه در حوزه های عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

مدیر روابط عمومی استانداری تصریح کرد: از مجموع پروژه های دهه فجر، تعداد ۳۲۰ پروژه در حوزه عمرانی با ۷۳۰ میلیارد تومان اعتبار و تعداد ۵۰ پروژه در حوزه اقتصادی با ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد .

ایرانی با بیان اینکه اجرای پروژه های مذکور در نقاط مختلف استان حدود ۹۸۷۲ نفر اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم را در پی دارد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تعداد ۱۳۰ پروژه مهم دیگر با پیش بینی اشتغال ۳۳۷۶ نفر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

وی در ادامه به بیان برنامه های دهه فجر پرداخت و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مراسم سالروز ورود امام به کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی، نواخته شدن زنگ انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا و برنامه هایی از این دست در روز اول دهه مبارک فجر اجرایی می شوند .

مدیر کل روابط عمومی استانداری یادآور شد: برنامه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان در این ایام، با حضور مسئولین کشوری و استانی همراه خواهد بود .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید