رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۱۹ :: ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دولت رئیسی برای مبارزه با فساد هیچ خط‌قرمزی ندارد/ مشارکت رای‌ اولی ها ماندگار می شود

صبح امروز نشست خبری رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف لرستان با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، افشین بازگیر رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در این نشست ابراز داشت: تک تک افراد جامعه از طریق مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح نقش موثری در تعیین سرنوشت خویش و کشور دارند و هرگز نباید، اجازه دهند‌، تهدیدهای داخلی و دشمنان خارجی خللی در حضور حداکثری آنان ایجاد کنند..

افشین بازگیر افزود: مردم عزیز ما باید توجه دعشته باشند که رفع مشکلات معیشتی و مقابله با تحریم خارجی فقط از طریقق برگزاری انتخابات ممکن است و به منظور عبور از این مشکلات باید به دنبال انتخاب گزینه اصلح باشیم.

بازگیر در همین راستا دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را دولتی عدالت‌خواه و فسادستیز عنوان کرد و گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح بسان دو بال مهم برای رسیدن به یک دولت قوی و کارآمد است که لازمه تحقق این هم لازمه تحقق لسن مهم حضور حداکثری مردم است.

وی تاکید کرد: سوایی از وظیفه بودن مشارکت افراد در انتخابات این اقدام تاثیرگذار یک پاتک قوی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است که با دلسرد کردن و مردد ساختن عده‌ای از رای دادن، سعی در گسترش ناامیدی و مایوس کردن جامعه دارند.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان خاطرنشان کرد: در بحث انتخاب اصلح نیازمند به یکسری شاخص‌های لازم هستیم‌ که این شاخصه‌ها را آیت‌الله رئیسی در همان روز ثبت‌نام اعلام کرد.

بازگیر افزود: آیت‌الله رئیسی گفت: رقیب من کسی جز فساد، بی کفایتی و ناکارآمدی مدیران نیست و برای مبارزه با فساد هیچ خطی قرمزی برا ما وجود ندارد.

وی اظهار داشت: دولت رئیسی برای تعییر و بازگشت امید به مردم‌ پای کار خواهد آمد و مهمترین گفتمان این دولت فسادستیز است و ان‌شالله با استقرار ایین دولت مردم ما طعم مدیریت جهادی را خواهند چشید.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در پایان نویدی هم برای رای‌اولی‌ها داشت و تشریح کرد: با هدف مشارکت حداکثری مردم و ایجاد نشاط و خاطره ماندگار در رای‌اولی‌های عزیز شورای ائتلاف از ۷۰ نفر سفیران تحول بهره برده که هر نفر بصورت یک سرگروه با اعضای خودش مشغول به فعالیت است و نیز کارگروه رای اولی‌ها در حال انجام فعالیت است که طبق جلسه‌ای با متولیان هنری مقرر شده در قالب نمایش، شعر و سایر هنرهای تجسمی مشارکت و افزایش حضور رای اولی‌ها تقویت و ماندگار شود‌.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید