گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۰۲ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
دیدار با خانواده معظم شهدا یک تکلیف است

فرمانده انتظامی استان لرستان در سومین روز از سال ۱۴۰۱ با خانواده شهید والامقام سرگرد ضرغام علیزاده دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در سومین روز از شروع سال جدید با حضور در منزل شهید مدافع امنیت ضرغام علیزاده با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار الهی در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا برای ما یک تکلیف شرعی است بر گردن ما که هم ارادت خود را به عرض این عزیزان برسانیم و هم از آنان التماس دعا داشته باشیم.

وی افزود: راه و سلوک شهدا از این عزیزان و به عنوان ارث به ما رسیده است که نتیجه جانفشانی و اهدای جان عزیزان آنان بوده که در طبق اخلاص گذاشتند و اکنون ما به عنوان میراث‌داران شهدا وظیفه داریم این راه را ادامه می دهیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: از خانواده معظم شهدا درخواست دعا داریم تا انشالله خداوند متعال به ما توفیق دهد امانتدار خوبی باشیم و به گونه ای انجام وظیفه کنیم که در این دنیا، محضر همین خانواده معظم شهدا ، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرور استان و در آخرت در محضر شهدا و خدای شهدا شرمنده نباشیم.

سردار الهی در ادامه گفت: از اینکه وقت گذاشتید و پذیرفتید تا خدمت برسیم سپاسگزاریم و التماس دعا داریم.

در پایان این دیدار از خانواده این شهید والامقام با اهدا لوح یادبود و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید