رئیس کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۷ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
نماد معاملاتی سهام عدالت لرستان قابل معامله شد

رئیس کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور از قابل معامله بودن و بازگشایی نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان با نام وسلرستا خبر داد و گفت: این نماد از امروز در بازار بورس قابل معامله است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حسین امینی‌خواه، رئیس کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور، سه‌شنبه ۲۷ آبان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان از امروز سه شنبه ۲۷ آبان به عنوان ۵۷۳ اُمین شرکت بورسی پذیرش شد.

وی با ذکر این مطلب که شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با عنوان وسلرستا در بورس قابل معامله است، ادامه داد: این سهام مجموعه سهام افرادی است که روش غیر مستقیم را در زمان آزادسازی سهام عدالت انتخاب کرده اند.

امینی خواه با بیان این‌که یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم لرستان دارای سهام عدالت هستند، ادامه داد: ۴۶ درصد از سهامداران لرستان به عبارتی ۷۰۰ هزار نفر از مردم لرستان روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند که از امروز با داشتن کد بورسی می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را معامله کنند.

رئیس کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت کشور با تاکید بر لزوم پرهیز از معاملات عجولانه توسط مردم ادامه داد: مردم قبل از خرید و فروش سهام باید دانش و اطلاعات بورسی خود را افزایش دهند.

وی با ذکر این مطلب که نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری لرستان در فهرست بازار دوم بورس، گروه سرمایه گذاری‌ها و سایر واسطه گری‌های مالی قابل مشاهده و معامله از ادامه داد: سهامداران برای معامله سهم خود باید پس از ثبت سجام و احراز هویت کارگزار ناظر خود را تغییر داده و پس از دریافت کد بورسی می توانند سهام خود را در بازار بورس معامله کنند.

امینی خواه به وجود ۵۰ میلیون کد بورسی در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه قبل از آزادسازی سهام عدالت ۶ میلیون کد بورسی داشتیم، ادامه داد: ورود یکباره مردم به بورس و عدم فراهم شدن زیرساخت ها باعث ایجاد مشکلاتی برای سهامداران کرد

رئیس کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت کشور با بیان این‌که تعداد سهام عدالت سهامداران روش غیرمستقیم با ارزش اولیه یک میلیون تومان در لرستان تعداد ۲۳۵ هزار سهم است، ادامه داد: ارزش سهام افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده و ارزش اولیه سهام آنان یک میلیون تومان است مبلغ ۲۱ میلیون تومان می باشد این در حالی است که ارزش واقعی سهام سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده و ارزش اولیه سهام آنان ۵۳۲ هزار تومان است مبلغ ۱۱ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است‌.

خبر: امین زینی وند

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید