گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۱۶ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
راه‌اندازی ۱۵ سامانه برای ارائه تسهیلات به مشترکان مخابرات

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد: ۱۵ سامانه برای ارائه تسهیلات به مشترکان مخابرات راه‌اندازی شده که به‌زودی از آن رونمایی خواهیم کرد و همچنین یکی از سامانه‌هایی که در استان البرز فعال شده مربوط به پیمانکاران است که اطلاعات مربوط به درخواست و فعال‌سازی خطوط مشترکان در آن ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سلطانی تاکید کرد: ما به عنوان بزرگ ترین شرکت ارتباطی و زیرساختی مصر هستیم که در این پروژه حداکثر تلاش خود را به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات پیرامون هزینه‌های این شرکت گفت: تورم اعلامی بانک مرکزی، مرکز آمار و بحث های ریالی و ارزی تاثیر مستقیم بر هزینه های ما دارد.

مهندس سلطانی در پایان سخنان خود از اصحاب رسانه درخواست کرد تا توجه ویژه ای به شرکت هایی که صنعت ارتباطات را می چرخانند داشته باشند، چراکه به شرکت مخابرات وابسته هستند و کل اکوسیستم باید بالانس شود در غیر این صورت صنایع آسیب می بینند.

در این نشست، دکتر داوود زارعیان- معاون تجاری شرکت مخابرات ایران – اظهار کرد: شبکه توسعه فیبر نوری، آینده تلفن ثابت است. روند توسعه‌ای که تا شهریورماه در نظر گرفته بودیم، محقق نشد، اما تا آبان ماه سال جاری حدود ۷۹ هزار مخاطب جدید در شبکه FTTH جذب کرده‌ایم و در نظر داریم تا سال آینده این رقم را به ۴۰۰ هزار مشترک برسانیم.

وی درباره گلایه برخی کاربران مبنی سرعت تمام شدن بسته‌های اینترنت بیان کرد: روند ترافیک ما نشان می‌دهد در اردیبهشت امسال تعداد بسته‌های اضافی که فروخته شد ۸۰۰ هزار و آبان‌ماه رشد ۱۷۳ هزار بسته‌ای داشته است که این امر نشان می‌دهد رابطه مستقیمی بین مصرف مردم و بسته‌های اینترنت وجود دارد.

دکتر زارعیان همچنین در این نشست پیرامون طرح توسعه فیبرنوری، گفت: توسعه فیبرنوری اثراتی برای اپراتور دارد، کاهش هزینه نگهداری، توزیع پذیری شبکه، پایداری مشترکین و کاهش مصرف انرژی از این آثار است. توسعه فیبرنوری نه تنها برای مشترکین ثابت امکانات خوبی دارد بلکه برای مصارف آینده مشترکین سیار نیز تاثیرگذار است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان مخابرات در بخشی از سخنان خود پیرامون اشکالات احتمالی در سامانه پرداخت قبوض، گفت: برخی سامانه ها به دلایلی دیرتر واریزی را به حساب مخابرات انجام می دهند، بنابراین از مشترکین می خواهیم از کانال های کاملا مخابراتی پرداختی های قبوض مخابراتی خود را انجام دهند.

دکتر زارعیان با بیان اینکه شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری، آینده اینترنت کشور و بستر اصلی توسعه نسل پنجم اینترنت نیز بر بستر فیبرنوری است، گفت: شاخص های کیفی شبکه به صورت مداوم و هماهنگ در سطح کشور رصد می‌شود و اگر‌ مشکلی باشد، سیستم فناوری و ارتباط با مشتریان شرکت سریعا مشکلات را دریافت کرده ودر حل این مشکلات با سرعت و دقت هر چه تمام تر اهتمام لازم را به عمل می آورند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید