گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۹ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
راه گردشگری سپیددشت – دورود نسبت به گذشته ۱۲۰کیلومتر کاهش می یابد

سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای لرستان خبر داد: با تکمیل راه گردشگری سپیددشت - دورود تا هفته دولت امسال، طول این مسیر نسبت به گذشته ۱۲۰کیلومتر کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مرتضی شیروانی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های راه روستایی و گردشگری در رونق اقتصادی استان گفت: احداث راه ارتباطی سپیدشت_ دورود از مسیر گردشگری سپیدشت_آب شباندر_چم چیت_ عمارت_دورود مسافت بین ۲شهر را به طول ۱۲۰ کیلومتر کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه این پروژه از مطالبات مردم این دو شهر بود و با تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از سال ۱۳۹۹ برنامه ریزی و اجرایی شده است، اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه بر این است که پروژه راه گردشگری روستایی سپیددشت_دورود تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به وجود جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در این مسیر گفت: با توجه به وجود آبشارهای بیشه، آبگرم و دره نگار و ارتباط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بین مردم شهرهای دورود و سپیددشت، همواره شاهد ترافیک سنگین مردم منطقه و گردشگران در این مسیر هستیم و از مناطق مستعد گردشگری به شمار می رود از این رو باید توجه بیشتری نسبت به توسعه زیرساخت های راه در این منطقه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با اراده و تعهدی که در کارکنان مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای و پیمانکاران بخش خصوصی وجود دارد پیشرفت پروژه تاکنون قابل ملاحظه بوده و همه تلاش خود را برای تسریع در بهره برداری از این پروژه زیرساختی بکار خواهیم گرفت چراکه وجود راه دسترسی مناسب، رونق اقتصادی و گردشگری این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

شیروانی گفت: علاوه بر این، سایر پروژه های راه روستایی و گردشگری در مناطق مختلف استان با اولویت مناطق کمتر برخوردار نیز فعال و از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

وی یادآور شد: با توجه به‌ گستردگی حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سه محور مهم راهداری، حمل و نقل و راه روستایی، با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود با رعایت عدالت و براساس اولویت ها و دستورالعمل های سازمان، با تلاش شبانه روزی در راستای تحقق اهداف تعالی بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی آنچه در توان داریم برای رضایت مردم بکار گیریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید