گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۴۰ :: ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
رشد ۲ برابری خرید گندم در لرستان

ظهر امروز"جلسه شورای معاونین و مدیران ستادی" به ریاست سید عماد شاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و با حضور مدیر حوزه ریاست، معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان، برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، توسعه بازرگانی، بازرسی و صنایع کشاورزی، بهبود تولیدات گیاهی، بهبود تولیدات دامی و مدیران ستادی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ایجاد احساس پویایی در سازمان تاکید کرد و گفت؛ خدمت‌رسانی، فساد ستیزی، کار انقلابی و جهادی در راستای اهداف دولت مردمی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان است.

شاهرخی بر تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در راستای رویکرد ها و اهداف سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت؛ با تشکیل اتاق فکر در هر حوزه و ارتباط بیشتر با مرکز تحقیقات، سرکشی به مراکز، روستاها و پهنه ها، برگزاری دوره های آموزشی و کاربردی برای همکاران الگوی کشت مناسب برای سال آینده ترسیم شود.

وی رشد خرید گندم را حاصل تلاش همه همکاران و برنامه ریزی های کلان کشور دانست و گفت تا کنون ۱۷۶,۶۰۰ تن گندم خریداری شده است که نسبت به مدت زمانی مشابه سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول در خصوص طرح مردمی سازی یارانه ها گفت؛ تاکنون مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این طرح برای ۱۳۰۰ بهره بردار جذب شده است.

شاهرخی تصریح کرد؛ از ارتباط مستمر با معاونین و مدیران کل ستادی وزارت در جهت رفع کمبودها غافل نشویم و از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس و خیرین برای راه اندازی مجموعه هایی که عام المنفعه باشند استفاده کنیم.

در پایان سید رضا نجفی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان از تشکیل بانک خودرو به صورت متمرکز خبر داد و گفت؛ با اجرای طرح بانک خودرو در سازمان از زمان و هزینه ها کاسته خواهد شد وی همچنین عنوان کرد؛ در خصوص ساماندهی تعداد کارکنان مراکز و توزیع عادلانه مزایای بر حسب شرایط کاری، فاصله مرکز تا شهرستان و میزان سطح پهنه برنامه ریزی هایی صورت گرفته است و در روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید