رضا بیرانوند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۰۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
رفع مشکل ترافیک و توسعه مبلمان شهری دغدغه اصلی ماست/ شورایی موفق است که بجای تقسیم‌بندی شهر به فکر تمام نقاط شهر باشند

ظهر امروز رضا بیرانوند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: شعارم این است که باید از شهر خاکستری بسوی شهر رنگها حرکت کنیم. بدین معنا که شهر و استان ما مملو از پتانسیل‌های مختلف زیبا و گردشگری است که متاسفانه بخوبی از آنها بهره‌برداری اقتصادی نشده و آنطور که شایسته شهر تاریخی و خرم و آباد ما است به چشم نمی‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، رضا بیرانوند تاکید کرد: مدیریت شهری از گذشته تاکنون نسبت به ساماندهی و توسعه مبلمان و المانهای شهری عملکرد خوبی نداشته و متاسفانه برعکس شهر خرم‌آباد اصلا شهر را بسوی خرمی و آبادی نبرده‌اند.

بیرانوند گفت: به نظر بنده به عنوان یک‌ پیمانکار کهنه‌کار بشدت نیازمند زیرساختهای شهری و المانهای شهری هستیم و حدود ۹۰درصد از پروژه‌های شهرداری کارشناسی نشده، اجرا می‌شود که در نهایت جز تحمیل خسارت، موازی‌کاری و نارضایتی شهروندان هیچ عایدی ندارد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته خویش با هدف ورود به شورا را تحت عنوان‌ رفع مشکلات ترافیک، توسعه فضای سبز و ساماندهی مبلمان شهری عنوان کرد و گفت: ورودی‌های شهر خرم‌آباد اصلا نماد ورودی شهری ندارند و می‌بایست نمای شهری بگیرد.ترافیک خیابان ۱۷ شهریور نیز به عنوان دغدغه تعداد زیادی شهروندان باید برطرف شود.

بیرانوند افزود: شهر خرم‌آباد در بحث کنترل ترافیک بیشتر نیازمند روگذراست که استفاده بهینه دارد.مشکلات پارکینگ در شهر نیز باید در دستور کار قرار بگیرد و شورایی موفق است که اعضای آن نقاط شهر را بر اساس منافع خویش تقسیم‌بندی نکرده و با نگاهی جمعی و عدالت‌محور نسبت به ارائه خدمت در تمام نقاط شهر مبادرت ورزند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به منزله یک پیمانکار کلان است، ابراز داشت: اصلا با کمبود درآمد شهرداری موافق نیستم و در حقیقت شهرداری از طریق از کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ماده ۵ و… درآمدهای بالایی دارد منتها در رسیدگی به امور شهر، استفاده از طرح‌های موثر و رعایت‌اولویت نیاز شهروندان برنامه شفاف و کارآمدی ندارد.

رضا بیرانوند در پایان به علت تشابه اسمی با یکی دیگر از کاندیدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم‌آباد کد انتخاباتی اش را ۱۸۶ عنوان کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید