گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۱۵ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
روز پاسدار، روز تحقق پاسداري از ارزش های متعالي انقلاب اسلامي است

فرمانده انتظامي استان در دیدار با فرمانده سپاه لرستان گفت: روز پاسدار، روز تحقق پاسداري از اسلام حقيقت و مکتب الهي و تبلور دفاع از اهداف و ارزش هاي متعالي انقلاب اسلامي است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به مناسبت سوم شعبان ، ولادت با سعادت امام حسین ع و روز پاسدار سردار “یحیی الهی” در معیت روئسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این فرماندهی با سردار “مرتضی کشکولی” فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

سردار الهی در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، امام حسین(ع) را چراغ هدایت در دنیا و شفاعت گر مسلمانان در قیامت دانسته و عنوان کرد: اقتدار نظامی و توان رزمی نیروهای مسلح کشور مهمترین عامل بازدارنده دشمنان است.

وي افزود: پاسداران به عنوان الگوي کارآمد و مردمي با کارنامه اي درخشان و پر افتخار در عرصه هاي مختلف تاريخ انقلاب اسلامي و نقش محوري آن در دفاع از ارزش ها و عينيت بخشيدن به عزت و اقتدار حسيني نمود پيدا مي کند.

فرمانده انتظامي لرستان در پايان با اشاره به تعامل خوب بين پليس و سپاه گفت: ارتقاء امنيت اجتماعي و کاهش آسيب هاي اجتماعي هدف نهايي اين دو نهاد است که با تعامل و همکاري مشترک الحمدالله امنیت خوبی در استان حاکم است.

سردار “کشکولی” فرمانده سپاه لرستان ضمن تشکر از فرمانده و مجموعه انتظامي استان، نيروي انتظامي را مصداق بارز مجاهدين في سبيل الله خواند و از تلاش هاي شبانه روزي پليس در برقراري نظم و امنيت تقدير و کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید