فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۳۷ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
رویکرد بسیجی اتاق اصناف همتی مضاعف در راستای تنظیم بازار است

صبح امروز ششم تیرماه ۱۴۰۱سرهنگ برامکی فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، سرهنگ محمدی جانشین ایشان و سرهنگ حاتمی مسئول دفتر فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت روز ملی اصناف با رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان و مدیریت بازرسی این اتاق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این دیدار سرهنگ برامکی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی بازاریان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و در قالب بسیج در جبهه جنگ حق علیه باطل حضور و مشارکت فعالی داشتند و هم‌اکنون نیز اصناف و کسبه سربازان جبهه اقتصادی کشور و خدمت به مردم محسوب می‌شوند.

وی در ادامه از رحیمی رییس اتاق اصناف لرستان تقدیر و تشکر  کرد و ایشان را بسیجی فعال و کمک حال مردم و بازاریان برشمرد.

سرهنگ حاتمی مسئول دفتر فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام نیز تاکید کرد: روحیه بسیجی رییس و کارکنان اتاق اصناف برای بازار مفید بوده که موجب ارتقای روحیه بسیجی در بازاریان می‌شود و قطعا همین همت مضاعف در تقویت روحیه انصاف در قشر کسبه و بازاریان و نیز کنترل و تنظیم بازار بسیار کارساز خواهد بود.

در بخش پایانی این نشست رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان نیز گزارش جامعی از عملکرد اتاق اصناف استان و وضعیت بازار ارائه داد و نیز به منظور همکاری مجموعه اتاق اصناف مرکز لرستان با بسیج اعلام آمادگی کرد.

حشمت رحیمی در پایان گفت: از حضور همه شما مسئولین حاضر و همچنین از سردار کشکولی فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان جهت انتصاب سرهنگ حیدر احمدی به عنوان مسئول بسیج اصناف استان لرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید