گروه: خبر / گزارش
تاریخ: ۱۳:۱۵ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
رییس هیئت های ورزش کارگری استان انتخاب شد

صبح امروز مراسم انتخابات رییس هیئت های ورزشی کارگری استان لرستان در سالن جلسات بهزیستی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متولی انتخابات رییس هیئت های ورزش کارگری اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بود که مدیرکل اداره ورزش و جوانان و نیز جواد رمضی سرپرست فدارسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران در این جلسه حضور داشتند.

حمیدرضا درویش پور و غلام عباس ترابی کاندیدای این دوره از انتخابات بودند.در این انتخابات۱۷ نفر از نمایندگان شهرستانها، باشگاه ها، مربیان، داوران و ورزشکاران حق رای داشتند که درویش پور با اخذ ۱۷ رای به عنوان رییس هیئت های ورزش کارگری استان لرستان انتخاب شد.

درویش پور در تبیین اهداف خویش ابراز داشت: مهمترین عامل در روند توسعه هر کشوری در واقع نیروی انسانی ست و بعد دوم تکونولوژی ست. و این نیروی انسانی ست که می تواند در توسعه کشور و اشتغال مولد دخالت کند.در ورای ورزش تولید، فرد سالم، متعهد،کاردان و کاربلد وجود دارد.

وی ادامه داد: در هر جایی که مسوولین نسبت به توسعه ورزش اهتمام داشته اند، نیروی کارآمد، تولید و اشتغال آن منطقه بیشتر بوده لذا توجه به توسعه ورزش باید جز اولویت های کاری ما باشد.

معاون اجتماعی اداره کار استان دیگر اقدامات شاخص در این حوزه را شامل: تکمیل پروژه ها و امور انجام شده در حوزه توسعه ورزش کارگری، اعزام بیست تیم ورزشی به مراحل کشوری، توجه به زیرساختهای اقتصادی در حوزه صنعت که در استانها وجود دارد، ساماندهی ورزش استان، انسجام برای برقراری ارتباط تنگاتنگ با فدراسیون کشور، حمایت از افرادی که انتخاب می شوند و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده عنوان کرد.

درویش پور تاکید کرد: اهتمام در میزبانی از مسابقات، تجهیز ساختمان هیئت ورزشی کارگری و احداث یک ساختمان واحد برای انجمن های ورزش کارگری استان نیز دستور کار قرار خواهد گرفت.

رمضی سرپرست فدارسیون کارگری جمهوری اسلامی نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: ورزش کارگری در عین حال که مخاطب گسترده ای دارد دارای چالش های زیادی نیز می باشد که برگزاری این انتخابات و اولین مجمع انتخاباتی استان را می توان به عنوان فرصت و ظرفیتی برای توسعه ورزش و استان برشمرد.

جواد رمضی با اشاره به ضرورت افزایش دایره فعالیت های ورزش کارگری، گفت: باید ورزش کارگری استان با شبکه ورزش کارگری کشور هم راستا شود و نیز زیرساختهای خوبی وجود دارد،که باید نهایت استفاده را از آن ببریم و به سمت حرفه ای شدن پیش برویم.

وی خطاب به مسوولین ورزشی هیئت ها افزود: برگزاری مسابقات را همیشه به عنوان یک هزینه در نظر نگیریم و آن را به عنوان فرصتی برای بهره برداری در نظر بگیریم.

رمضی در پایان از آشتاب مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان و اعضای مجمع تقدیر و تشکر کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید