مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۷ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در کارخانه تولید کاغذ از سنگ شهرک صنعتی الیگودرز فراهم می‌شود

بختیار رازانی، گفت: طرح احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ شهرک صنعتی الیگودرز، توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران «ایمیدرو» از اواخر سال 97 آغاز شده، که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، تصریح کرد: ایمیدرو به عنوان یک مجموعه توسعه‌ای زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کارخانه تولید کاغذ از سنگ را با برآورد ۵ میلیون یورو و رقمی معادل ۱۷۰ میلیارد ریال آغاز کرده که سهم ریالی آن تامین شده و سهم ارزی آن در حال پیگیری است.

وی، افزود: خوشبختانه با بهره‌برداری از کارخانه تولید کاغذ از سنگ شهرک صنعتی الیگودرز، زمینه اشتغال ۶۵ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

رازانی، ادامه داد: این در حالی است که با بهره‌برداری از این کارخانه، زمینه اشتغال غیرمستقیم ۲۰۰ نفر در بخش بهره‌برداری از معادن، تامین مواد اولیه و انتقال آن به کارخانه و مسائلی از این دست نیز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۳ هزار متر مربع سوله کارخانه تولید کاغذ از سنگ نصب شده و ساختمان اداری آن که هزار متر مربع مساحت دارد نیز به زودی احداث خواهد شد، لذا پیش‌بینی ما این است که سازه طرح در سال ۹۹ به اتمام برسد.

وی، تاکید کرد: با اعلام پیمانکار، هم‌زمان با احداث سازه‌ها، موضوع نصب تجهیزات و ماشین‌آلات فنی نیز در دست اقدام است که این مهم، در تسریع فرایند بهره‌برداری نقش بسزایی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت: کارخانه تولید کاغذ از سنگ شهرک صنعتی الیگودرز، قابلیت افزایش تولید کاغذ از ۱۰ هزار تن تا ۳۰ هزار تن را دارد، که امیدواریم به رونق اقتصادی و توسعه همه‌جانبه لرستان کمک کند.

گفتنی است، شهرک صنعتی الیگودرز با توسعه صورت گرفته در سال گذشته، با مساحتی بالغ بر ۸۶ هکتار، در جاده قدیم الیگودرز – ازنا واقع شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید