با دستور رئیس جمهور رقم خواهد خورد:
گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۳:۲۸ :: ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
ساخت دو پاسگاه محیطبانی در مناطق چهار شاخ نورآباد و قالیکوه الیگودرز

طرحهای محیط زیستی استان لرستان به دستور ریاست محترم جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس، با حضور معاونت امور عمرانی استانداری و مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان در تاریخ چهارم مرداد ماه 1400 افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته،در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، ساختمان آزمایشگاه و پایش زیست محیطی استان لرستان، ساختمان پاسگاه محیط بانی چهارشاخ نورآباد و ساختمان محیط بانی قالیکوه الیگودرز با دستور دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و با حضور امیری معاون امور عمرانی استانداری لرستان و مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان در تاریخ جهارم مرداد ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح گردید.
مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان در این مراسم اظهار داشت: برای ساخت ساختمان آزمایشگاه و پایش زیست محیطی استان لرستان و دو پاسگاه محیطبانی منطقه چهار شاخ نوراباد و قالیکوه الیگودرز مجموعاٌ ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
مهرداد فتحی بیرانوند گفت: ساختمان آزمایشگاه و پایش محیط زیست استان لرستان از بزرگترین ومجهزترین ساختمانهای پایش کشور محسوب می شود که دارای بخشهای تخصصی از جمله آب، هوا و صوت می باشد.
وی افزود با ساخت این دو پاسگاه محیط بانی مجموع پاسگاههای ساخته شده در استان لرستان در هشت سال اخیر به یازده پاسگاه افزایش یافته است که از لحاظ تعداد ۱۰۰ درصد و از لحاظ مساحت بالغ بر ۲۰۰ درصد نسبت به سنوات گذشته رشد داشته ایم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری ازاین طرح ها شاهد افزایش فعالیتهای تخصصی در حوزه محیط زیست ونیز بالا رفتن امنیت مناطق تحت مدیریت باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید