گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۳۴ :: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
سارق مامورنما دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارق مامورنما که با استفاده از تجهیزات پلیسی اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی سبک در یکی از استان‌های کشور کرده بود در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری جک توسط یک مامور قلابی که پس از دستبرد از محل به سمت شهرهای جنوبی کشور متواری شده بود، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی خرم آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با گشت زنی‌های هدفمند با هوشیاری کامل موفق به رویت و شناسایی خودروی مد نظر شده که پس از استعلام و مطمئن شدن از صحت موضوع طی یک عملیات مقتدرانه خودروی موصوف را توقیف و سارق مورد نظر دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند که پس از بازرسی از خودروی متوقف شده مقادیری البسه و تجهیزات پلیسی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است، از شهروندان خواست، در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات و یا شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی معرفی می‌کنند حتما از آنان کارت شناسایی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموریت از آنان بخواهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید