فرمانده انتظامی استان لرستان:
تاریخ: ۱۹:۰۲ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
ساماندهی معتادین متجاهر همت دیگر دستگاه‌های متولی را می‌طلبد/ وظیفه شهرداری‌ست که میدان پلیس را بهسازی کند

عصر امروز فرمانده نیرو انتظامی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: با توجه معضل معتادین متجاهر در سطح شهر به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی خبرنگاران، قول می‌دهیم ظرف مدت یک هفته تمامی معتادین متجاهر سطح شهر را جمع‌آوری کنیم به‌شرطی که بقیه دستگاه‌های متولی نیز پای کارآمده و همه با هم بجد برای رفع این معضل همت کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، سردار یحیی الهی افزود: در این خصوص از هماهنگی و همکاری خبرنگاران در الزام دستگاه‌های متولی به منظور ساماندهی معتادین متجاهر استقبال خواهیم کرد.

سردار الهی ادامه داد: با توجه به نرخ بالای بیکاری همواره در بحث جذب نیروی کار جوانان در نیروی انتظامی نیز سهم لرستان بیش از استانها خواهد بود و این مساله فارغ از مبحث اشتغال گواه غیرت و ولایی بودن جوانان عزیز ماست که برای حفاظت و حراست از کشور و ثبات امنیت در جامعه هر خطری را جان می‌خرند.

وی با اشاره به مشکلات تیراندازی در شهر و بسیاری از جرائم دیگر اذعان داشت: در راستای کاهش جرایم و مبارزه با سایر آسیبهای اجتماعی متولی اصلی فرهنگسازی در جامعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه هستند‌ چرا که بسیاری از جرایم از روی ناآگاهی و وجود فرهنگ غلط در جامعه رخ می دهد‌.

سردار الهی در خصوص انتشار اخبار کذب مانند گروه باند بچه دزدی در استان نیز تاکید کرد:در این موارد رسانه‌ها موظفند با پوشش تکذیبیه اخبار کذب در راستای آگاهی بخشی و تنویر افکار عموم فعال باشند و اجازه ندهند موج شایعات کذب و ناامنی در جامعه حاکم شود.

وی در خصوص جانمایی و زیباسازی میدان پلیس و متناسب‌سازی آن با المان‌های شهری نیز تصریح کرد: رسیدگی به میدان پلیس وظیفه شهرداری است و همین‌جا اعلام می‌کنیم که پلیس شب و روز زحمت می‌کشد حالا وظیفه شهرداری ست که یک میدان زیبا برای ما ترسیم کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید