گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۵ :: ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
سامانه ۲۰۰۰ آسان‌ترین راه برای پرداخت قبوض تلفن ثابت

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: در بخش مدیریت مشتریان علاوه بر شماره صاحب خط تلفن گزینه دیگری برای شماره تلفن استفاده کننده آورده شد تا استفاده کننده ( مستاجر) نیز بتواند صورتحساب تلفن مورد استفاده خودرا دریافت و هزینه آنرا پرداخت نماید . مشترکان می توانند از طریق سایت شرکت مخابرات ایران ، سامانه مخابرات من my.tci.ir و سامانه ۲۰۰۰ قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت نمایند ودر کمتر از ۵ دقیقه وصل خطوط صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر زارعیان در پاسخ به این سوال که با توجه به رشد فناوری ها هنوز در برخی از مناطق واگذاری تلفن ثابت با تاخیر صورت می گیرد، اظهار داشت : سیاست های عدم افزایش تعرفه سال های متمادی و کندی توسعه موجب این امر شده است، در حال حاضر صف انتظار جدی نیست و با توجه به مناطق مختلف زمانهای متفاوتی وجود دارد با توجه به مصوبه رگولاتوری هیچ مشترکی بیش از یک ماه نمی تواند در انتظار باشد.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه بیش از ۹۹ درصد از مناطق در کشور ( شهری و روستایی ) زیر پوشش تلفن همراه قرار دارد اظهار داشت : کشور ما از جمله کشورهایی است که مردم به حداقل ارتباط دسترسی مناسبی دارند.

امیدواریم با سیاست های جدید که در بحث فیبر نوری بوجود آمده و مخابرات نیز همکاری خودرا در این زمینه آغاز کرده است و در بیشتر مناطق بتواند فیبر واگذار کند تا از این طریق اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت برای مشترکان به آسانی فراهم شود.

پرداخت قبوض ازسایت مخابرات ، سامانه مخابرات من my.tci.ir و سامانه ۲۰۰۰ قبوض تلفن ثابت

دکتر زارعیان در زمینه اطلاع رسانی قبوض به مشترکانی که مالک تلفن نمی باشند ومستاجر هستند تصریح کرد : در بخش مدیریت مشتریان علاوه بر شماره صاحب خط تلفن گزینه دیگری برای شماره تلفن استفاده کننده آورده شد تا استفاده کننده ( مستاجر) نیز بتواند صورتحساب تلفن مورد استفاده خودرا دریافت و هزینه آنرا پرداخت نماید . مشترکان می توانند از طریق سایت شرکت مخابرات ایران ، سامانه مخابرات من my.tci.ir و سامانه ۲۰۰۰ قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت نمایند ودر کمتر از ۵ دقیقه وصل خطوط صورت می گیرد .

وی در زمینه مزاحمت های تلفنی نیز اظهار داشت : قانون مزاحمت ها ی تلفنی برخورد ، قطع یک هفته ای و سه ماهه خط است . تمام دستگاه های خدماتی و اورژانس که دچار چنین معضلاتی هستند خطوط این مشترکان را به مخابرات اعلام کنند تا بر خورد شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در زمینه فروش خطوط تلفن ثابت گفت : مشترکانی که در زمان خرید خط به شرکت مخابرات ودیعه پرداخت کردند در هنگام فروش آن را دریافت می کنند . اما مشترکانی که بر اساس مصوبه دولت تنها خط اتصال تلفن ثابت خود را پرداخت می کنند در زمان فروش از مخابرات هزینه ای دریافت نمی کنند و می توانند در خواست رزروخط بدهند. همچنین براساس مصوبه ۲۰۷ سازمان تنظیم مقررات اگرهر مشترکی بیش از یکسال از خط تلفن خود استفاده نکند و به اپراتور مراجعه نکند ،مخابرات موظف است خط را تخلیه کند تا سوء استفاده احتمالی از آن صورت نگیرد از طرفی می تواند با مبلغ ناچیزی خط را رزرو کند و سال ها خط را برای خودش نگه دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید