گروه: برگزیده
تاریخ: ۸:۳۰ :: ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
شایسته ای تخریب ناپذیر/ وقتی متروی تهران برای سودجویان به بن بست می رسد

چند ساعتی از انتصاب مدیرعامل متروی تهران نمی گذرد ،جوانی که با نگاهی به کارنامه وی به خوبی در خواهی یافت در عین جوانی پخته است و سرشار از تجربه ...

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- اما اینبار مخالفان تغییر و تحولات سازنده با شانتاژ بر روی مسایل فرعی می خواهند اصل شایسته سالاری را زیر سوال ببرند و سرنا را از سر گشادش بدمند.

از روزهای نخستین شروع به کار دکتر زاکانی به عنوان شهردار تهران حاشیه سازان دست به کار شدند و برای هر اقدام و قدم وی حرف ها و حدیث ها تراشیدند و به گمان واهی خود تلاش کردند تا شهرداری تهران را از متن خارج کنند غافل از آنکه متولی امر گوشش بدهکار حواشی نیست و اهداف را بر افراد ترجیح می دهد.

زاکانی که خودش دوران دیده بود و پر هرگز کوچکترین واکنشی به حرفهای پر از تهی نشان نداد و نمی دهد و آنچه را و آنکه را برای توسعه شایسته ببیند در راس قرار می دهد حتی اگر به مذاق خیلی ها خوش نیایید.

در انتصاب اخیر وی نیز باز هم جنجال آفرینان که تا کنون سنگشان به تیر خورده و کیسه منافع شان را تهی دیدند باز از درب تازه ای وارد شدند و با تخریب های ناشیگرانه مدیرعامل تازه منصوب شده متروی تهران را به باد انتقاد گرفتند، غافل از آنکه سوابق اجرایی و عملیاتی جوان برومندی چون شایسته اصل خود سندی است محکم برای بسته شدن دهان یاوه گویانی که از سر نادانی مهملات می بافند.

مدیرعامل بهره‌برداری از متروی تهران شاید و به جرات بشود گفت یکی از اولین مدیران این حوزه است که علم مدیریت را از بر دارد و با درهم آمیختن تجربه ایده های نو و خلاقانه ای را به منصه ظهور خواهد رساند.

تغییراتی که خیلی زودتر از تصور کج اندیشان حاصل می شود تا گواهی باشد بر شایسته سالاری و جوان گرایی و دمیدن روح جوانی بر پیکره مدیریتی در سطوح مختلف شهر تهران.

بی توجه به گزافه گویی ها و اظهار نظر های عجیب خواهیم دید که این حوزه با شایسته به شایستگی شاهد تغییر و تحول خواهد بود و آن روز ها هم خیلی دور نیست …

گفتني است مدیرعامل بهره برداری از متروی تهران مهدي شايسته اصل است که به تازگی منصوب شد وی داراي مدرك كارشناسي: مهندسي صنايع – برنامه ريزي و تحليل سيستم ها،كارشناسي ارشد : برنامه ريزي سيستم هاي اقتصادي،دكتري: دوره DBA دانشكده مديريت دانشگاه تهران است 
اهم فعاليت هاي اجرايي: 

مشاور و مدیرکل دفترحوزه ریاست مجلس شورای اسلامی 

مدیرکل برنامه ریزی ونظارت حوزه ریاست سازمان صداوسیما

معاون طرح و برنامه وبودجه سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی

رئيس دبيرخانه دائمي مديريت جهادي- مركز مطالعات و برنامه ريزي

دبیرنخستين جشنواره شهید مدرس-گفتمان سازی مجلس تراز انقلاب اسلامی

رئیس مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه

مشاور و مدیرکل حوزه ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی

كارشناس بررسي سازمان مجري ساختمان ها و تاسيسات عمومي و دولتي 

مجری طرح یکپارچه سازی و مانیتورینگ شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران- مدیرعامل شرکت پتروسازه پلاس

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پیشران کسب و کار شریف-هلدینگ دانش بنیان می باشد.

احمد کاظمی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید