در دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۴۹ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان به عنوان دستگاه برتر شناخته شد

به دنبال برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان لرستان و براساس نتایج ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در سال 96 این شرکت در تخقق اهداف برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری مبتنی بر سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و وظایف و مسئولیت های تخصصی خود از عملکرد مطلوب برخوردار بوده و به عنوان دستگاه برتر در گروه شرکت ها، بانک ها،بیمه ها برگزیده گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید موسی خادمی استاندار لرستان ضمن قدردانی از مدیرعامل و پرسنل شرکت آب و فاضلاب شهری و همه دستگاهها را به خدمت به جامعه اسلامی و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید فراخواند.

در همین راستا حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از همکاران تلاشگر خود تشکر کرد و گفت: امید است با نهادینه نمودن روحیه همکاری و مشارکت گروهی تمام تلاش خود را برای انجام وظایف و مسئولیت های قانونی محوله ، پیشرفت اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری و اخلاقی پایبند بوده و همه توان خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار بندیم.

لازم به ذکر است: برخی از شاخص های جشنواره شهید رجایی دولت الکترونیکی و هوشمند سازی اداری، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان، مدیریت عملکرد و مدیریت سبز(استفاده از انرژی های پاک) می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید