معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
تاریخ: ۹:۱۲ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
شهدا  تضمین کننده استقلال،امنیت و آینده کشور هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران شهدای جانباز گفت: ما باید در حد مقدورات از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تکریم و تجلیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ظهر امروز در آیین نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران شهدای جانباز استان لرستان، اظهار داشت: این کنگره با هدف تکریم شهدای جانباز و خانواده‌های معظم این عزیزان برگزار شده است.

دکتر ستاری با اشاره به جانفشانی و ایثار شهدای والا مقام اظهار داشت : شهدا تضمین کننده استقلال،امنیت و آینده کشور هستند و امروز لازم است در حد مقدورات از خانواده‌های شهدا تکریم و تجلیل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را ترسیم کننده آینده کشور عنوان کرد و اظهار داشت: همسران شهدا که یادگار این عزیزان هستند، با صبوری در برابر مشکلات ایستادگی کردند.

دکتر ستاری در پایان افزود: در این فضای غبارآلودی که امروز جهان غرب و استکبار، ارزش‌های ما را نشانه گرفته اند ، بهترین جهاد تبیین، زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید