شهردار خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۲ :: ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
شهرداری خرم‌‌آباد ۳۶۰ میلیارد تومان بدهی دارد/ ساماندهی پرسنل و نیروهای شهرداری ضروری است

شهردار خرم‌‌آباد خبر داد: شهرداری خرم‌‌آباد ۳۶۰ میلیارد تومان بدهی دارد، در حالی که بودجه سال گذشته شهرداری تنها ۳۲۰ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سعید فتوحی در نشست تخصصی رییس و اعضا کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اسلامی با حضور شهرداران و اعضا شوراهای اسلامی شهرهای لرستان با اشاره به عدم رعایت عدالت در توزیع درآمدهای قانون ارزش افزوده، عنوان کرد: در هفت ماهه اول سال جاری تنها ۲۳ میلیارد تومان از محل قانون ارزش افزوده و ۲۱ میلیارد تومان توسط سازمان شهرداری‌ها به شهرداری خرم‌‌آباد اختصاص پیدا کرد که رقم اندکی است.

وی افزود: این در حالی است که شهرداری خرم‌آباد تنها ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند.

شهردار خرم‌‌آباد گفت: شهرداری خرم‌‌آباد ۳۶۰ میلیارد تومان بدهی دارد، در حالی که بودجه سال گذشته شهرداری تنها ۳۲۰ میلیارد تومان است.

فتوحی بیان کرد: ما در استان شهرداری‌هایی داریم که بیش از ۱۰ ماه حقوق معوقه دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به قانون استخدام کشوری در شهرداری‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تنها ۱۵ درصد از پرسنل شهرداری توسط قانون استخدام کشوری بکارگیری و ۸۵ درصد از طریق قانون کار استخدام می‌شوند که این خود مشکلاتی را ایجاد کرده است.

شهردار خرم‌‌آباد بیان کرد: ساماندهی پرسنل و نیروهای شهرداری ضروری است.

وی در پایان صحبت‌های خود به نبود و کمبود ماشین آلات در شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه ما در شهرداری‌های استان یک نردبان هیدرولیکی نداریم، قیمت یک نردبان ۵۲ متری حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید