گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۰۴ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
طبخ ۲۰ هزار غذا به مناسبت عید غدیر

مسئول بسیج سازندگی لرستان از طبخ ۲۰ هزار غذا در روز عید غدیر خبر داد و گفت: در محل بازسازی واقعه غدیر در خرم‌آباد سفره یک کیلومتری جهت ضیافت شام در محل بازسازی واقعه غدیر گسترده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی لرستان، امروز، ۲۵ تیر در یک گفت‌وگوی خبری ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: عید غدیر بهانه‌ای است که شادیمان را در کنار نیازمندان جشن بگیریم و  به پشتوانه مردم و خیرین پویش نذر غدیر از سوی بسیج سازندگی لرستان، کانون‌های خدمت رضوی لرستان، کمیته امداد و گروه‌های جهادی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر و سیره حضرت علی(ع) تأکید بر رسیدگی به فقرا بود، افزود: کمک‌رسانی به نیازمندان در شرایط معیشتی امروزه در روز عید سعید غدیرخم ثوابی دوچندان دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به اینکه سفره یک کیلومتری در روز عید غدیر گسترده می‌شود، افزود: ۲۰  هزار طبخ در روز عید غدیر در محل بازسازی واقعه غدیر انجام و سفره یک کیلومتری جهت ضیافت شام در محل بازسازی واقعه غدیر گسترده می‌شود.

وی بیان کرد: امیدوارم هر کس به اندازه سهم خود به‌عنوان عضوی از جامعه اسلامی بتواند در رسیدگی به ایتام و نیازمندان در این ایام با تهیه سبد معیشتی و اطعام نیازمندان گام بردارد و برای هرچه بهتر برگزار شدن این پویش نیازمند مشارکت خیران هستیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید