گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۷ :: ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
طرح تکمیل ساختمان اداری جهاد کشاورزی دورود پس از ۲۰ سال آغاز می‌شود

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با هدف بررسی وضعیت فضای فیزیکی جهاد کشاورزی شهرستان دورود به این شهرستان سفر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید رضا نجفی زاده در این سفر ضمن دیدار با  درویشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دورود از ساختمان های اداری، واحدها و تاسیسات جهاد کشاورزی شهرستان دورود بازدید بعمل آورد،

در این بازدید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مسائل و مشکلات مختلف شهرستان اعم از زیرساخت‌ها، کمبودهای سخت افزاری و نرم افزارری و رفاهی کارکنان کارکنان را بیان نمود.

در ادامه این برنامه بخش های مختلف با توضیح درویشی مورد بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قرار گرفت و با توجه به وضعیت نامطلوب ساختمان اداری جهاد کشاورزی شهرستان دورود مقررگردید موضوع ساخت و تکمیل ساختمان اداری جدید که از حدود ۲۰ سال قبل اسکلت و فونداسیون آن اجرا شده است با سرعت تکمیل گردد.

همچنین مقررگردید با مساعدت معاون  توسعه مدیریت و منابع سازمان، با قید فوریت بخشی از نیازهای ضروری و اولیه شهرستان طی یک هفته آینده مرتفع گردد،

قابل ذکر است در همین راستا مقرر گردید طی ۲ تا ۳ هفته آینده بازدید دیگری توسط معاون توسعه و منابع سازمان بهمراه برخی از معاونین و مدیران مربوطه با هدف رفع مقادیر زیادی از مشکلات جهاد کشاورزی دورود صورت پذیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید