گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۶ :: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
طرح ویژه عیدانه استاندارد در لرستان کلید خورد

مدیرکل استاندارد لرستان از اجرای طرح ویژه نظارتی عیدانه استاندارد در استان خبر داد و اظهار داشت: برای سومین سال پیاپی در دولت مردمی سیزدهم این طرح انجام می شود که بازه زمانی 15 اسفند تا 15 فروردین را در بر می گیرد.

ه گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، وحید والی زاده مرادی در ادامه گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز و لزوم نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع، عرضه و فروش کالاها به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، نظارت ویژه استاندارد لرستان بر بازار شب عید و رمضان ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی در ادامه افزود: نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز فروش، بازرسی خدمات در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، قالیشویی ها، رستوران‌ها، پایانه‌های اتوبوس‌رانی، ترمینال فرودگاه‌‌ها از جمله اهداف طرح عیدانه اداره کل استاندارد لرستان است و علاوه بر این مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

وی تشدید کنترل و بازرسی‌های کالاها بر اساس طرح عیدانه و ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و گفت بر اساس ابلاغ سازمان ملی استاندارد کالاهای پرمصرف مربوط به ماه مبارک رمضان و عید نوروز توسط کارشناسان اداره کل نمونه برداری و جهت انجام آزمون به آزمایشگاه تائید صلاحیت شده ارسال خواهند شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید