گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۶ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
عملیات اجرایی تقاطع مسکن مهر خرم‌آباد به زودی شروع می‌شود

معاون حمل نقل و امور زیر بنایی شهرداری خرم‌آباد گفت: طرح و نقشه تقاطع مسکن مهر به زودی عملیاتی و به پیمانکار ابلاغ می‌شود و عملیات اجرایی پروژه هم ظرف‌ ماه‌های آینده شروع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرشید فلاحی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه پروژه تقاطع شهیدان جاوید الاثر از پیشرفت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۴۵ روز از عملیات اجرایی پروژه می‌گذرد، اما ما از برنامه زمان بندی جلوتر هستیم.

وی بیان کرد: دیواره‌های پروژه در حال اجرا است، قرارداد پایه‌ها هم توسط پیمانکار منعقد شده است، عرشه پل هم قرار است ظرف سه ماه توسط ماشین سازی لرستان ساخته شود.

معاون حمل نقل و امور زیر بنایی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه علت اینکه پروژه از برنامه زمان بندی جلوتر است به تغییرات نقشه مربوط می‌شود، گفت: قول می‌دهیم پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهیدان جاویدالاثر قبل از موعد مقرر تکمیل شود.

فلاحی نژاد خاطر نشان کرد: قرار است تقاطع غیر هم سطح شریعتی اولین پلی باشد که به لحاظ معماری از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون ده میلیارد تومان به قرارگاه پرداخت کرده‌است، گفت: همه تلاش خود را متمرکز کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم پروژه تقاطع غیر هم سطح شهدای جاوید الاثر متوقف باشد.

معاون حمل نقل و امور زیر بنایی شهرداری خرم‌آباد تاکید کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درخواست داریم تا برای مسکن مهر یک ردیف بودجه‌ای به شهرداری کمک کند، چون قرارداد ما با قرارگاه خاتم در قالب دو‌ پروژه مسکن مهر و تقاطع غیر هم سطح شهدای جاویدالاثر یکی است.

فلاحی نژاد در خصوص طرح و نقشه تقاطع مسکن مهر که یک مطالبه مردمی است، توضیح داد: طرح و نقشه تقاطع مسکن مهر به زودی عملیاتی و به پیمانکار ابلاغ و عملیات اجرایی پروژه هم ظرف‌ ماه‌های آینده شروع می‌شود

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید