تاریخ: ۱۷:۲۹ :: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
غربالگری و تب سنجی ۶۳۵ هزارنفر در پست های بازرسی سلامت لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد : خدمت رسانی و غربالگری پست‌های بازرسی کووید ۱۹ تا به امروز ۶۳۵ هزار و ۶۴۵ نفر در مبادی ورودی شهر های استان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا جمعیت هلال احمر لرستان با برپایی پست های بازرسی سلامت در ۳۲ نقطه استان در حال خدمت رسانی غربالگری سلامت می باشد.

وی افزود: هدف از برپایی پستهای سلامت کمک به ارتقاء سلامت و حفظ ایمنی اقشار مختلف مردم پایش و غربالگری مسافرین در مبادی ورودی خروجی های شهر ها، شناسایی افراد مشکوک به بیماری و ارجاع به نظام سلامت، قطع کردن زنجیره انسانی انتقال ویروس کووید ۱۹ از افراد ناقل به افراد سالم و همچنین ارائه آموزش‌های عمومی و همگانی در خصوص ویروس کرونا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: تعداد نیروها های بکار برده تا به حال متشکل از کارکنان و اعضا شامل ۲هزار و ۲۶۴ نفر به روز در پست های بازرسی سلامت می باشند.

وی در پایان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر لرستان با تمام پتانسیل خود مشغول انجام خدمت به هم استانی هایمان است ابراز امیدواری کرد : با شکست این ویروس شاهد بازگشت آرامش به خانه هایمان باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید