گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۰۳ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
فراخوان دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای عمل‌ جراحی بیماران بی بضاعت به صورت رایگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد: اردوی جهادی عمل جراحی برای بیماریهای سخت و پیچیده وبیماران  نیازمند در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،، دکتر بهرام دلفان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران بنا دارد اردوی جهادی برای اعمال جراحی (بیماران بی بضاعت و نیازمند جراحی پیچیده که امکان انجام انها در استان فراهم نیست) برگزار کند، افزود: به شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌ها ابلاغ شده که بیماری یابی لازم برای این اردو را انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیماران گرامی می‌توانند مدارک خود را به دفاتر ریاست بیمارستان‌ها، شبکه‌ها، مراکز جامع سلامت و در ستاد دانشگاه به معاونت درمان تا ۲۶ مردادماه ارائه دهند. 

وی ادامه داد: پس از بیماری یابی، پرونده فرد بیمار توسط پزشک آماده می‌شود و جهت اقدامات بعدی به تهران ارسال میگردد و در تهران پروند‌ه‌ها بررسی و اسامی آنها برای جراحی اعلام و تجهیزات مرتبط با انها نیز اورده می شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون اردوهای جهادی متعددی در مناطق محروم و عشایری لرستان برگزار شده و خدمات چشم‌گیری به صورت رایگان به مردم استان ارائه گردیده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید