تاریخ: ۱۵:۰۷ :: ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
فرازهایی از وصیت نامه شهید حجت الله معارفی

طرح هرهفته با یک شهید با همکاری بسیج رسانه لرستان برگزار می شود، این هفته وصیت‌نامه شهید حجت الله معارفی را به شرح زیر می خوانیم؛

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت، خاطرات شهدا- در این وصیت نامه آمده است؛پس از عرض سلام سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.باری اگر از حال اینجانب بخواهید بحمدالله خوبم. خدمت برادر عزیزم سلام و دعا می‌رسانم پدر و مادر مهربانم در این نامه چند کلمه‌ای به‌عنوان وصیت برای شما می‌نویسم، چون قرار است به زودی حمله به دشمن را آغاز کنیم که احتمالا” اگر در این حمله شهید شدم وصیت خود را کرده باشم .

دعا کنید تا در این راه مقدس شهید شوم شما باید افتخار کنید که چنین فرزندی را به اسلام تحویل می دهید. مادرم بدان که تنها من نیستم بلکه هزاران هزار پاسدار و بسیجی و سرباز شهید می شوند و به یاران حسین(ع)می پیوندند.
از شما پدر و مادر عزیزم و خواهرانم می‌خواهم که امام عزیز و نماز جمعه را فراموش نکنید شهادت من باعث سربلندی شماست و شما باید خیلی خوشحال باشید زیرا ما همه عاشقان حسین(ع) این علاقه و آرزو را داریم که در این راه مقدس شهید بشویم.

امام خمینی را فراموش نکنید و برای شهادت من دعا کنید و اگر من و دیگران به جبهه ها نرویم و از آب و خاک انقلاب اسلامیمان دفاع نکنیم پس که می خواهد دفاع کند؟ اگر دفاع نکنیم آن خارجی های پست و کثیف می آیند آب و خاک ما را می گیرند و خانواده ها و عزیزانمان را می کشند و نابود می کنند.

پس باید بجنگیم تا نگذاریم به داخل کشورمان بیایند مادر جان قربان آن رنجهایی که پای من کشیدی . من هرگز رنج‌های شما را فراموش نمی کنم مادر جان نمی دانم به چه زبانی عذر‌خواهی بخواهم از شما ! می خواهم مرا حلال کنید و مادر جان اگر من را دوست دارید ناراحت نباشید و شما می دانید در پیش خدا چقدر ثواب می کنید و این راهی است که خداوند پیش روی تمام انسانها گذاشته است و ما باید از این امتحان رو سفید باشیم.

مادر جان تو را به خدا یک لحظه ناراحت نباش. خیال نکن مرگ من به هدر می رود، خوشحال باشی و افتخار کنی مادر جان و پدر جان و برادران و خواهران گرامی و بهتر از جانم وصیت من به شما این است که هیچ گونه ناراحتی و خیالی برای من نکنید شما همگی مرا حلال کنید و به خواهرم و عمویم و همه بچه ها و تمام فامیل بگویید مرا حلال کنند.

پدر و مادر ناراحت نباشید و گریه نکنید .وصیتم برای همه ی هموطنان عزیز این است که هیچ وقت جبهه ها و امام عزیز را ترک نکنید و مسجدها را خالی نگذارید. زیرا مسجد سنگر شما مسلمانان است و برای حفظ انقلاب اسلامی همگی شما باید این وظیفه ی الهی را انجام دهید متشکرم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. من الله التوفیق

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید