گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۳۰ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
فرهنگ‌سازی مالیاتی کلید توسعه اقتصاد ایران / واریز ۳۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری ‌ها و دهیاری‌های استان

دکتر احمدی مدیر کل امور مالیاتی استان با حضور در بین نمازگزاران نماز جمعه بعنوان سخنران پیش از خطبه‌ها با قیاس درآمدهای مالیاتی ایران با کشورهای توسعه یافته و میزان آن در هزینه‌های دولت، فرهنگ‌سازی مالیاتی را راه توسعه اقتصاد ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر احمدی با اشاره به واریز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ‌ها و دهیاری‌های استان و نقش مالیات در توسعه استان، اذعان داشت: درآمد مالیاتی استان در سال گذشته بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان بوده که ۹۰درصد درآمدهای استانی را متشکل می‌شود.

دکتر احمدی در ادامه با دعوت از عموم صاحبان مشاغل و اصناف برای ارائه اظهارنامه به تبیین اظهارنامه و تبصره ماده ۱۰۰ پرداخت.

مدیر کل امور مالیاتی گزارش داد: ۳۰ هزار از ۴۵ هزار اظهارنامه ابرازی از سوی مودیان استان, درآمدی کمتر از ۶میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال داشته و مالیات صفر دارند.

دکتر احمدی در خاتمه با اشاره به نقش ارائه اظهارنامه مالیاتی در معافیت‌های مالیاتی از عموم مودیان مالیاتی دعوت به عمل آورد تا در فرصت باقی مانده از امتیازات ارائه اظهارنامه و تبصره ماده ۱۰۰ استفاده نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید