رئیس هیات اسکواش لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۲۰ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
لرستان قطب اسکواش ایران می شود

منصور داودی نژادرئیس هیئت اسکواش استان لرستان در مجمع دعمومی هیات اسکواش استان و استاندارد سازی خانه اسکواش خرم اباد گفت: خوشبختانه با مساعدت وهمکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و پیگیری برای جذب اعتبار تکمیل و استاندار سازی خانه اسکواش خرم آباد حرف های زیادی برای گفته خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، داودی نژاد تأکید کرد: با استاندارد کردن خانه اسکواش و توسعه زیرساخت‌های این ورزش می‌توانیم در ایام پیش رو میزبان مسابقات مختلف ورزش اسکواش در استان نیز خواهیم بود.

داودی نژاد در ادامه با بیان اینکه با رفع مشکل کف‌پوش معیوب واستاندار سازی خانه اسکواش خرم آباد کلاس مربیگری وداوری اسکواش را در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات اسکواش لرستان افزود: برای توسعه اسکواش در شهرستان های مختلف در ابعاد قهرمانی وهمگانی حمایت اداره کل ورزش و جوانان را می طلبیم وامیدواریم اسکواش درهمه شهرستان های لرستان فعال شود.

وی تصریح کرد: همچنین در زمینه پیگیری پروژه خانه اسکواش بروجرد، کمک و اعطای بودجه به هیئت اسکواش در راستای خرید تجهیزات سخت افزاری، راکت و توپ نیز همکاری لازم صورت می‌گیرد.

داودی نژاد اظهار کرد: مشکلات سالن اسکواش خرم آباد در گذشته موجب شده بود تا این سالن استاندارد برای این رشته نباشد. خوشبختانه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون اسکواش، این سالن به استاندارد ایده ال رسید

وی تصریح کرد: با استانداردسازی سالن اسکواش استان در آینده می‌توانیم شاهد میزبانی استان در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی و برگزاری اردوهای مختلف در استان باشیم.

داودی نژادخاطرنشان کرد: از دو بخش بانوان و آقایان تاکنون نفری دعوت شده به اردوی تیم‌ملی نداشته‌ایم؛ چراکه در کشورمان مربی مسلط و مجرب در این رشته ورزشی وجود ندارد و استان‌هایی متمول وبرخورداراز وجود مربیان خارجی در اسکواش بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: نبود اسپانسر و کمبود منابع مالی یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در اسکواش محسوب می‌شود و این در حالی ‌است که استان لرستان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و در طول سال برنامه استعدادیابی با توان بیشتری اجرا می‌شود ولی به دلیل محدود بودن سالن، تنها بخشی از نفرات جذب این رشته ورزشی می‌شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید