رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۳۹ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
لرستان نیازمند رئیس جمهوری عدالت‌طلب است/ لرستان علی‌رغم داشتن ظرفیتهای بیشماری از توسعه محروم مانده است

صبح امروز رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در لرستان در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، بیان داشت: آیت‌الله رئیسی به دنبال شروع دولتی عدالتخواه فساد و ستیز است‌ و قاطعیت لازم در برخورد با مفسدان اقتصادی کشور به وضوح در کارنامه ایشان مشخص است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، حامد ویسکرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان لرستان دومین استان بیکار کشور است و علی‌رغم داشتن ظرفیتهای بیشماری از فرصتهای توسعه محروم مانده است لذا نیازمند توجه ویژه است و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری در لرستان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی خطاب به مردم لرستان اظهار کرد: مردم لرستان آگاه باشند برای حرکت در مسیر توسعه و رفع معضل بیکاری جوانان و لازمه شکوفایی اقتصادی نیازمند رئیس جمهوری عدالت طلب هستیم.

ویسکرمی ابراز داشت: توجه به مدیریت جهادی و تحولگراست از دیگر سرفصل‌های مدنظر این کاندیدا است که بخوبی با دردهای مردم آشنایی دارد لذا نسبت آنان بی‌تفاوت نخواهد بود‌.

وی افزود: جوانگرایی و اعتقاد ایشان به جوانان در سطح ستادهایش هویدا است و تعدد ستادهای آیت‌الله رئیسی بیانگر شور و هیجان و مشارکت حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات است.

‌ویسکرمی ادامه داد: امید آفرینی و تقویت روحیه نشاط و شادی در جوانان و کارگزاران واقعی مردم از دیگر اهداف آیت‌الله رئیسی است چرا که ملت افسرده و مایوس به قله های شکوفایی نخواهند رسید.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در لرستان در پایان با اشاره به اینکه ۴۳ ستاد مردمی سید ابراهیم رئیسی در لرستان فعالیت دارند، خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: هماهنگی و نظارت کافی مابین تمامی ستاد‌های این‌ کاندیدا در لرستان وجود دارد و مردم خودجوش در ستادها مشارکت دارند و ایشان به تحمیل هزینه تبلیغات به قیمت نادیده گرفتن محرومیت‌ها راضی نیستند و اولویت اول ایشان حضور و افزایش مشارکت مردم در تکلیف سرنوشت‌ساز انتخابات و رقابت سالم است و ان‌شالله پس از آن استقرار دولتی عدالتخواه، جهادی و انقلابی.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید