با توجه به شرایط سخت اقتصادی، مرغ پرطرفدارترین منبع پروتئینی خانوارها ست
تاریخ: ۱:۰۹ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
لزوم افزایش تولید و ثبات قیمت گوشت مرغ در استان/ در خردادماه ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مراد بیرانوند مدیر جهاد کشاورزی خرم آباد اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار ، روند پایداری تولید و قیمت گوشت مرغ با همت مرغداران ، حمایت ها و نظارت مستمر جهاد کشاورزی شهرستان ادامه دارد بطوری که از ابتدای خرداد ۹۸ تا پایان ماه بیش از ۵۰۰۰۰۰ قطعه جوجه […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مراد بیرانوند مدیر جهاد کشاورزی خرم آباد اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار ، روند پایداری تولید و قیمت گوشت مرغ با همت مرغداران ، حمایت ها و نظارت مستمر جهاد کشاورزی شهرستان ادامه دارد بطوری که از ابتدای خرداد ۹۸ تا پایان ماه بیش از ۵۰۰۰۰۰ قطعه جوجه ریزی در مرغداری های گوشتی حوزه عمل صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی با هماهنگی مدیریت تنظیم بازار سازمان ، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان صمت استان ، تمهیدات و برنامه ریزی لازم را در راستای تامین و تحویل ۲۵۰۰ تن نهاده دان مرغ به قیمت ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی بعمل آورده که به تدریج تا پایان دوره در اختیار مرغداران حوزه عمل قرار میگیرد .

بیرانوند در ادامه افزود ، در پایان دوره پرورش مرغ گوشتی ، که از نیمه دوم تیر ماه آغاز میگردد بیش از ۱۱۰۰ تن گوشت مرغ( ۰۱ ) به بازار عرضه میگردد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم اباد ادامه داد: مقایسه جوجه ریزی در مرغداری های شهرستان خرم آباد در خرداد ماه سال جاری ، با خردادماه سال ۹۷ ، بیش از ۳۵ درصد افزایش را نشان می دهد، که این تفاوت افزایش مرهون حمایتهای دولت و تخصیص ارز دولتی به این بخش می باشد .

بیرانوند در خاتمه گفت : گوشت مرغ تولیدی شهرستان خرم آباد ، به قیمت مصوب در بازار تقاضا عرضه میگردد و انشاله این پایداری و ثبات در تولید و قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید