گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۱۹ :: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مانور جهادی تعمیرات بر روی شبکه ۲۰ کیلو ولت بخش شاهیوند

مانور جهادی تعمیرات بر روی شبکه ۲۰ کیلو ولت بخش شاهیوند از توابع شهرستان چگنی در لرستان برگزار شود.

به گزارش‌ پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل برق استان اظهار داشت: با توجه به نیاز شبکه ۲۰ کیلو ولت خط شاهیوند به تعمیرات و به منظور افزایش پایداری و تامین برق مطمئن مخصوصاً در فصل زمستان و بارندگی های احتمالی و همچنین مدیریت بار، مانور جهادی تعمیرات بر روی این شبکه انجام گرفت.

مهندس فریدون خودنیا افزود: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین سطح استان جلساتی با حضور معاونت  بهره‌برداری و دیسپاچینگ  برگزار گردید و نقاط آسیب پذیر شناسایی و در نرم افزار pm ثبت و برنامه ریزی جهت تعمیرات انها در دستور کار قرار گرفته و در یک برنامه زمانبندی و مشخص انجام خواهد شد که مانور اخیر در همین راستا اجرایی گردید.

در ادامه معاونت  بهره‌برداری و دیسپاچینگ در این خصوص اظهار داشت: خطوط ۲۰ کیلو ولت به عنوان شریان اصلی توزیع برق محسوب می شوند و نیاز است سالیانه دو بار بازدید و تعمیر شوند.

مهندس حسینی مهر با اشاره به اینکه فیدر شاهیوند از فیدر های پربار و طولانی مدیریت توزیع برق چگنی می باشد، گفت: بیش از ۹۰ درصد  روستاهای بخش شاهیوند از این فیدر تامین برق میگردند و در معرض صدمات زیادی قرار دارد،  لذا کل فیدر بازدید و نقاط ضعف شناسایی و در نرم افزار پایش pm ثبت و متناسب با حجم معایب ، مقرر گردید بمنظور کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مردم  در یک حرکت جهادی و در یک روز تعمیرات انجام گردد.

مدیریت توزیع برق شهرستان چگنی مهندس بهمن رشنو با بیان اینکه با ساماندهی نیروهای موجود ۶ اکیپ عملیاتی را تشکیل و فیدر مذکور را تعمیر اساسی نمودند.

وی افزود: برنامه و حجم  کارهای انجام شده در مانور مذکور را بشرح ذیل می باشد:

نصب سکسیونر روی شبکه جهت سهولت مانور دهی و کاهش خاموشی
برکناری خط فرسوده روستای خانه سرخ و برقدار کردن خط جدید عرضی روستای زوران چم به چم خوشه که در سیل ۹۸ تخریب شده بود.
تعویض مقره های شکسته سوزنی و بشقابی
اصلاح جمپرهای شبکه تعویض کات اوت خط فرعی های فیدر زمزم

 

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید