رئیس جهاد کشاورزی لرستان درافتتاح نمایشگاه صنایع کشاورزی استان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
محور اصلی نمایشگاه مدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی است

مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهادها، آبیاری آبرسانی، دام طیور، شیلات و آبزیان، دامپزشکی با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل نمایشگاه‌های دائمی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: این نمایشگاه تخصصی با برپایی ۵۲ غرفه از استان لرستان و ۱۳ استان کشور، بستری مناسب برای حضور شرکت‌ها، موسسات و نهادهای تولیدکننده، فناور و نوآور بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ایجاد تعامل و همکاری میان بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی و ایجاد فضای تعامل و همفکری میان مدیران و کارشناسان با تولیدکنندگان ادوات، تجهیزات، نهاده‌ها و سایر فناوری‌های بخش کشاورزی را از جمله رویکردهای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی لرستان، فضایی برای آشنا ساختن مدیران، کارشناسان و بهره‌برداران با آخرین تغییرات علمی و فنی بخش کشاورزی است که امیدواریم مورد توجه فعالان این حوزه قرار گیرد.

بازدار ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه، آشنایی شرکت کنندگان با فضای فرهنگی، اقلیمی، اقتصادی و اجتماعی لرستان و ایجاد بستر سرمایه‌گذاری و فعالیت مستمر آنان در استان است که امیدواریم این دستاورد نیز تا پایان نمایشگاه محقق شود.

وی ارائه خدمات فنی، مشاوره علمی ترویجی و اجرایی و پشتیبانی توسط محققین، متخصصین، کارشناسان و مروجین به بازدیدکنندگان را یکی دیگر از برنامه‌های ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی لرستان برشمرد و گفت: شرایطی در فضای نمایشگاه به وجود آمده تا مخاطبان عام و خاص حوزه کشاورزی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ادامه داد: نشریات تخصصی، اپلیکیشن‌ و فیلم‌های آموزشی و ترویجی از جمله خدماتی است که در ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی عرضه می‌شود.

بازدار خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با ۵۲ غرفه، میزبان شرکت‌ها و موسساتی از داخل استان و ۱۳ استان کشور همچون اصفهان و آذربایجان شرقی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید کرد: محور اصلی ششمین نمایشگاه صنایع کشاورزی استان، مدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی است که در این راستا از خدمات ۷ شرکت معتبر نیز بهره‌مند شده‌ایم.

وی تصریح کرد: در کنار محور اصلی، ارائه دستاوردهای علمی و نوآوری‌هایی از نهاده‌ها و تجهیزات دام، طیور، آبزیان، شیلات، تغذیه گیاهی، خاکورزی حفاظتی، دامپزشکی، تعاون روستایی و مواردی از این دست نیز از جمله محورهایی است که در ششمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی لرستان لحاظ شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید