مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۴:۰۴ :: ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
مردم از هر طایفه و نژادی به ارزشهای شهدا و انقلاب اسلامی پایبند هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان گفت: مردم دنیا بدانند مردم استان لرستان از هر طایفه و از هر قبیله و نژادی پای انقلاب و نظام و شهدا و رهبری خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در مراسم تدفین شهید عرصه نظم و امنیت ، استواریکم” میلاد بیرانوند” که با حضور اقشار مختلف مردم، طوایف و مسئولان استان در روستای قلعه علی بخش چغابل بیرانشهر بصورت باشکوه برگزار شد، اظهار داشت: امروز لرستان ششمین شهید عرصه نظم و امنیت را تقدیم مردم و نظام و انقلاب اسلامی ایران کرد.

افزود: لرستان یک بار دیگر خود را به عالم نشان داد، از کوهدشت و خرم آباد و دورود و الشتر و امروز در بیرانشهر و بروجرد یک بار دیگر خودش را به عالم نشان داد.

مدیر کل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان بیان داشت: از روزی که فتوای مرجعیت مرحوم آیت اله بروجردی به دعوت از طایفه بیرانوند برای بیرون کردن قزاق، از روزی که مرحوم امام (ره) به دعوت از این طایفه ، تیمور بارانی ها را تقدیم کرد و امروز به دعوت مقام معظم رهبری، شهدای مدافع امنیت در این منطقه برگ زرین دیگری بود بر تاریخ اسلام و جمهوری اسلامی ایران.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: مردم دنیا بدانند مردم استان لرستان از هر طایفه و از هر قبیله و نژادی پای انقلاب و نظام و شهدا و رهبری خود هستند، و امروز که درمحضر شهید”میلاد بیرانوند” هستیم، پیام این شهید والامقام به سید الشهدا، سلام و پیام صداقت، برادری همه مردم لرستان را خدمت امام خودش خواهد رساند.

وی خاطرنشان کرد: بنده از همین جا و از جایگاه حقیقی خودم به عنوان یکی از اعضای این خانواده و از جایگاه حقوقی بنیاد شهید استان لرستان خدمت همه سروران، همه کسانی که در بروجرد و در این محل به نمایندگی از امام جمعه، بخشدار، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهید بیرانوند از حضور کلیه عزیزان که در این مراسم و محفل نورانی شرکت کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام دکتر هاشمی تصریح کرد: امیدوارم که خداوند متعال این شهید را در شب اول قبر ما، شافعی همه ما قرار دهد و ان شاء الله خداوند سبحان به همه توفیق بدهد در مسیر انقلاب و شهدا قدم برداریم و پاسدار خون شهدای عزیزمان باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید