گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۱۶ :: ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
مرغداران و دامداران  لرستان برای دریافت تسهیلات بانکی سریعتر اقدام کنند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد: مرغداران و دامداران لرستان برای دریافت تسهیلات بانکی سریعتر اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، غلامعلی فتحی اظهار کرد: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون ۵۹۰۸ نفر در سامانه سیتا به مبلغ ۲۷۷۴ میلیارد تومان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۳۲۰ نفر به مبلغ ۶۹۴ میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده و از تعداد معرفی شده ۱۰۹ نفر به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان عقد قرارداد و پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ضروری است دارندگان واحدهای دام، طیور و آبزیان هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام در سامانه سیتا اقدام کرده تا با معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات بانکی سرمایه در گردش مورد نیاز خود با سهل ترین وثیقه بانکی و کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود طی هماهنگی های بعمل آمده همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی و همه شعب بانک کشاورزی در ایام تعطیل فعال و در خدمت مردم هستند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: با توجه به شناور بودن این تسهیلات، دارندگان واحدهای تولیدی در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک مورد نیاز بانک اقدام کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید