گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۴ :: ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
مسابقه بزرگ دو همگانی، یادواره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان برگزار می‌‌شود/ روز جمعه و شنبه، ۱۴ و ۱۵ آبان‌ماه

مسابقه بزرگ دو همگانی، یادواره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان، روزهای جمعه و شنبه، ۱۴ و ۱۵ آبان ماه جاری، در دو بخش پسران و دختران، به میزبانی شهرستان رومشکان و با حضور روح الله گلستانی، رییس کانون دوندگان ایران و دکتر امید آقایی سهراب وند، دبیر کمیسیون ورزش جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کشور، برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، آقایی سهراب وند نایب رییس کانون دوندگان ایران و رییس هیات دو و میدانی رومشکان در این خصوص گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان و هیات دو و میدانی، قرار شد که این مسابقات را در مناطق با سرانه ورزشی پایین برگزار کنیم تا بتوانیم ورزش همگانی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به حضور افراد باتجربه و پیشکسوتان ورزشی در این مسابقات، حضور سیاوش سپهوند، مسئول استعداد یابی فدراسیون دو و میدانی کشور را نقطه عطفی در این مسابقات عنوان کرد.

سهراب وند ضمن تشکر از حمایت شرکت پلیمر خلیج فارس، کانون دوندگان و جمعیت گفتمان انقلاب از این مسابقات، از افتتاح مدرسه دو و میدانی امید رومشکان، همزمان با برگزاری این مسابقات خبر داد.

سیاوش سپهوند، رییس هیات دو و میدانی استان هم در این خصوص گفت: این مسابقات، با رویکرد محرومیت زدایی و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات، برای اولین بار است که در شهرستان های محروم استان برگزار می شود تاکید کرد: خط مشی و استراتژی هیات دو و میدانی، این است که در مناطق محروم، برنامه ریزی کنیم.

سپهوند با اشاره به اینکه در این رشته، استعدادهای بالقوه‌ ی زیادی در استان داریم ادامه داد: هیات دو و میدانی، تمام قد از این مسابقات حمایت خواهد کرد تا بتوانیم رضایت شرکت کنندگان را جلب کنیم، همچنین از نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی هم انتظار داریم که این مسابقات و برنامه های ورزشی را مورد حمایت قرار دهد.

محل تجمع این مسابقات، میدان فردوسی رومشکان و شرکت برای عموم آزاد است، همچنین شماره ۰۹۳۵۰۵۹۸۳۱۹ ، جهت ثبت نام، در اختیار علاقمندان است.

خبر: فاطمه شاه‌کرمی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید