گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۴ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
مسوولان استانی تلاش کنند تا معوض پادگان ۰۷ را به ارتش پرداخت کنند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: مسوولان استانی شرایطی را فراهم کنند تا معوض پادگان ۰۷ را به ارتش پرداخت کنند و این مکان فرهنگی به عنوان یک میراث ارزشمند برای لرستان است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ماجرای واگذاری اراضی پادگان ۰۷ با بیان اینکه ارتش و لشکر ۸۴ خود را فد ایی ملت می‌داند و مردم هم خود را فدای ارتش می‌دانند، تاکید کرد: بهترین فرزندان این استان در ارتش جمهوری و در لشکر ۸۴ به شهادت رسیده‌اند، ازاین رو ایجاب می‌کند مسوولان استانی شرایطی را فراهم کنند تا معوض پادگان ۰۷ را به ارتش پرداخت کنند و این مکان فرهنگی به عنوان یک میراث ارزشمند برای استان باقی بماند همچنین از تبدیل شدن به برج‌های ساختمانی جلوگیری کنند.

وی خواستار تعیین تکیلف بر های دوقلوی خرم‌آباد شد و گفت: مردم می‌خواهند شهرداری و شورای شهر و شرکت مادر تخصصی معین کوثر نسبت به تعیین تکلیف برج های دو قول اقدام کنند، همچنین سران سه قوه کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان را به خط تولید برگردانند.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: حجاب و عفاف نشان دهنده نجابت، شرافت، عزت و کرامت بانوی مسلمان است، حجاب حفظ و مصونیت از آسیب‌ها است.

شاهرخی با بیان اینکه اگر حجاب و عفاف ناقص باشد آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال دارد، اظهارکرد: آرایش، خودآرایی، لباس خلاف شئونات اسلامی و حضور در خیابان و بازار گردی‌ها به این شکل و شیوه آثار منفی برای بانوان دارد و آنان را از جایگاه عزت و کرامت تنزل می‌دهد.

وی تاکید کرد: مراکز تربیت و تعلیم، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها حوزه‌های علمیه، صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات همه باید به وظیفه خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند، زیرا ستاد امر به معروف و نهی از منکر با ۳ نفر نیروی انسانی نمی‌تواند این کار بزرگ را انجام دهد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید