گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۲ :: ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
معارفه فرمانده پایگاه بسیج مقاومت شهید قندی مخابرات منطقه لرستان

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید قندی مخابرات منطقه لرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این مراسم با حضور مدیر مخابرات منطقه ، مدیران ، اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید قندی و روسای ستادی ، سرهنگ دلفان معاون سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و سروان نظری فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج کارمندان حضرت امیر (ع) ادارات کل استان لرستان برگزار شد.

طی این مراسم دکتر نبی اله شمسی فر به سمت فرمانده پایگاه بسیج شهید قندی مخابرات منطقه لرستان منصوب و از زحمات و تلاش های مهندس حمیدی کیا که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر گردید.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در این مراسم به حساسیت کار مخابرات منطقه لرستان اشاره کرد و افزود: کارکنان مخابرات با تفکر و منش جهادی و بسیجی وار در تلاش هستند که به نحو احسن و بدون وقفه به وظیفه خود که پایداری ارتباطات است عمل کنند.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله جناب اقای حمیدی کیا اظهارداشت: مجموعه پایگاه بسیج مخابرات منطقه لرستان در همه حال در کنار ما بوده وخدمات ارزنده ای در طول این سال ها ایفا کرده است.

شمسی فر در ادامه بازنشستگان را الگوی مناسبی برای همکاران دیگر دانست و افزود: امیدواریم نیروهای جوان و تازه نفس با سرمشق گیری از نظم و انضباط همکاران باسابقه در حوزه کاری بتوانند جایگزین خوبی برای این عزیزان باشند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات مهندس حمیدی کیا تقدیر به عمل آمد و حکم مسئولیت مهندس شمسی فر به وی اهدا شد.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات آقایان مهدوی ، هدایتی، احمدی زاده ، سبزواری و رحمانی در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندان شهید قندی مخابرات در سال ۱۴۰۰ با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید