گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۵۱ :: ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
معافیت مالیاتی هنرمندان و صنعتگران لرستانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان خبر داد: هنرمندان و صنعتگران تولیدکننده استان در راستای بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی جدید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت‌نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عطا حسن‌پور اظهار داشت: هنرمندان و صنعتگران تولیدکننده استان در راستای بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی جدید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت‌نام کنند.

وی افزود: باتوجه‌به اعلام اداره کل خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت در خصوص تهیه و تدوین کدهای مرتبط محصولات تولید شده در کشور با سامانه جامع تجارت ایران به آدرس: www.ntsw.ir هنرمندان و صنعتگران تولیدکننده استان می‌توانند در صورت تولید یک محصول جدید و خاص که دارای کد رشته اختصاصی خود کالای تولید شده در سامانه فوق نباشد؛ اقدام و نسبت به ثبت آن اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: باتوجه‌به اهمیت قابلیت ثبت محصولات صنعتگران، فروشگاه‌ها، خانه‌های صنایع‌دستی و بازارچه‌های دائمی در این سامانه؛ هنرمندان و تولیدکنندگان آثار می‌توانند برای اخذ کد شناسه اختصاصی محصول تولید شده در این سامانه اقدام به ثبت‌نام کنند.

حسن‌پور، تصریح کرد: با ثبت آثار جدید هنرمندان در این سامانه؛ سازمان امور مالیاتی نیز بر اساس این کدها در این سامانه معافیت‌های مالیاتی جدید اعمال می‌کند..

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید