سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۰۰ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
معتقدم رسانه نقش بسیار مهمی در توسعه جوامع دارد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار در گفتگو با خبرنگاران گفت: معتقدم رسانه نقش بسیار مهمی در توسعه جوامع دارد و نقد سازنده می‌تواند به رفع مشکلات موجود کمک کند. از این رو برقراری ارتباط سازنده با رسانه‌های جمعی از موارد بسیار مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مجید منعمی تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی صریح، دقیق و به موقع خدمات دولت موضوع مهمی است که باید نسبت به آن برنامه‌ریزی لازم داشته باشیم.

وی افزود: شورای اطلاع رسانی نقش مهمی در اعلام دستاوردهای دولت دارد و بر همین اساس فعال نمودن این شورا به صورت ویژه در دستور کار ما در استانداری لرستان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حضور رسانه‌ها در شورای اطلاع‌رسانی استان به عنوان نماینده افکار عمومی موضوعی است که مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت در یک سال گذشته خدمات ارزشمندی در استان لرستان انجام داده است، بیان داشت: با پیگیری مدیریت ارشد استان مصوبات بسیار خوبی در سفر ریاست جمهوری به لرستان شاهد بودیم که خوشبختانه پیگیری خوبی نیز برای تحقق آنها در حال انجام است که نمونه بارز آن را می توان به آغاز فعالیت مجدد راه آهن لرستان بعد از سال‌ها تعطیلی برشمرد.

وی یادآور شد: پیرو پیگیری‌های در حال انجام امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای بسیار خوب دیگری در حوزه جذب اعتبار و فعال شدن پروژه‌های مهم استان شاهد باشیم.

منعمی گفت: دولت سیزدهم بدنبا برقراری عدالت در ارائه خدمات به مناطق مختلف کشور و به ویژه مناطق کمتر برخوردار است و از این رو تلاش می‌کند بخشی از نیازهای تاریخی استان لرستان را که از سالیان قبل بجا مانده با کار تلاش جهادی مرتفع سازد.

گفتنی است: مجید منعمی اخیرا و با حکم استاندار لرستان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شده است.

وی ١۴ سال در نهاد ریاست جمهوری فعالیت داشته و در این مدت علاوه بر تدریس در دانشگاه، سابقه ریاست اداره هماهنگی امور دستگاه‌های فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور و عضو شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری را نیز در کارنامه کاری دارد. 

منعمی از سال گذشته نیز به عنوان فرماندار ویژه بروجرد منصوب شد.

پیشتر بهرام ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بود

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید