گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۸ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مقاوم‌سازی هشت هزار و ۵۰۰ واحدمسکن روستایی در کوهدشت

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان درآئین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوهدشت که باحضور فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری کوهدشت برگزار شد از مقاوم‌سازی هشت هزار و۵۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسعود رضایی میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در لرستان را ۸۵ درصد عنوان نمود و تصریح کرد: لرستان رتبه دوم مقاوم‌سازی مسکن روستایی رادر کشور دارد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به بهسازی ۷هزار واحد و بازسازی یک هزار و۵۰۰ واحد مسکن روستایی شهرستان کوهدشت اظهار کرد: ۸ هزار و ۵۰۰واحد مسکن روستایی شهرستان کوهدشت تاکنون مقاوم‌سازی شده است.

رضایی بابیان اینکه کار تهیه طرح برای تمام روستاهای بالای ۲۰خانوار استان انجام شده افزود: میانگین اجرای طرح هادی در استان بالاتر از نُرم کشوری است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: ۲۴۱ پروژه طرح هادی در ۸۳ روستای شهرستان کوهدشت با اعتباری حدود ۴۳ میلیاردتومان اجرا شده است.

فرماندارشهرستان کوهدشت تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی به فرمان معمارکبیرانقلاب اسلامی را گامی مهم در راستای خدمت به محرومین جامعه دانسته و افزود: خدمات بنیادمسکن انقلاب اسلامی الگویی ارزشمند و کم نظیر در راستای توسعه، عمران و آبادانی کشور است.

مجتبی بیرانوند گفت: بنیادمسکن انقلاب اسلامی بعنوان یک نهادانقلابی و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی را در راستای توسعه پایدار روستایی، خدمت به اقشارآسیب پذیر و‌ کم برخوردار و محرومیت‌ زدایی از جامعه روستایی کشور در کارنامه خود ثبت نموده است.

در پایان این جلسه بهمن مرادی بعنوان سرپرست بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوهدشت معرفی و از خدمات و تلاشهای حسن قربانی بعنوان مدیراسبق این شهرستان تقدیر شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید