مشارکت ۴۸.۸ درصدی مهندسان لرستانی:
تاریخ: ۷:۰۱ :: ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
نتایج انتخابات نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان لرستان اعلام شد

نتایج انتخابات نهمین دوره هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان لرستان که امروز جمعه به‌صورت الکترونیک برگزار شده بود، دقایقی پیش اعلام شد.

به گزارش‌ پایگاه خبری سنگ نوشته، جمعه انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به صورت الکترونیکی برگزار و پس از تمدید تا ساعت ۱۹ به پایان رسید.

نتایج این دوره از انتخابات که با مشارکت بالای مهندسان لرستانی روبه رو شد، به شرح زیر است.

در رشته عمران حمزه حیات پور با کسب ۱۵۲۵ رأی، حسین (پژمان) بیرانوند با کسب ۱۴۳۲ رأی، وحید امیری با کسب ۱۲۹۴ رأی و مازیار ماسوری با کسب ۹۹۳ رأی حائز اکثریت آرا شده و به عنوان برگزیدگان به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان راه یافتند.

در رشته نقشه برداری علی باقری با کسب ۲۱۳۱ رأی به عنوان نماینده مهندسان نقشه بردار لرستان به هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان لرستان رفت.

در رشته معماری نیز علیرضا آریان مهر با ۱۳۴۵ رأی و بابک لشکر آرا با ۸۲۵ رأی از سوی مهندسان حائز اکثریت آرا شدند.

در رشته برق مجید جی افرام با ۲۱۶۰ رأی و در رشته مکانیک نیز اصغر آقایی چگنی با ۲۰۷۸ رأی به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان راه یافتند.

همچنین با توجه به نبود کاندیدا در دو رشته ترافیک و شهرسازی نفر پنجم انتخابات در بخش عمران و نفر سوم در بخش معماری به هیئت مدیره راه پیدا خواهند کرد. با این تفاسیر امین شرفی با ۸۸۰ رأی و افشین صحراکار گله داری با ۷۸۰ رأی منتخب شدند.

برای مشاهده جزئیات آرای این انتخابات اینجا کلیک کنید.

براساس این گزارش، انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با مشارکت ۴۸.۸ درصدی مهندسان لرستانی برگزار شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید